Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW 1997-2002 (129) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~el popo
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Gdy kupowałem Toyotę miała 11 lat. Na jeździe próbnej na cichym placyku zapytałem właściciela, czy silnik już pracuje ;) Jednak jeśli próbujemy wyprzedzać, czy dobrze przyspieszyć, auto bez dwóch zdań będzie głośne. Z tym, że nieprzyjemne buczenie pojawia się dopiero wtedy, gdy kręcenie silnika na wyższe obroty nie ma już sensu. Jeśli chodzi o szum powietrza i wygłuszenie dźwięków z zewnątrz jest przeciętnie.
4,0
~machu84
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Wyciszenie... jadąc na autostradzie można spokojnie rozmawiać do prędkości 160 - 170 km/h powyżej są już za duże szumy powietrza. W mieście bardzo cicho chodzi zawieszenie na nierównościach, torach, przejazdach, koleinach poprzecznych. Z drugiej strony jak wkręci się silnik powyżej 4 500 obr słychać go i to bardzo przyjemnie
3,0
~Margita
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Przy małych prędkościach jest bardzo cichutko, stojąc na światłach praktycznie nie słychac silnika, przy dużych prędkościach robi się głośno, poczatkowo wydawało mi się to nieznośne, ale się już przyzwyczaiłam, no i zawsze mam pod ręką dobrą muzykę, by trochę odsapnąc od ryku silnika.
3,0
~pszemek40@poczta.onet.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Do 3 tysięcy obrotów, bez klimy, z zamkniętymi oknami, po płaskim, bez załadunku nic nie słychać (no prawie nic). Ale to co pisłąem to koniunkcja, wiec jeżeli czegoś zabraknie (np. włączona klima) zaczyna się orkiestra. Finał jest taki (pisałem powyżej) że radio można sobie darować i tak nic nie słychać.
3,0
~Radek
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Za kierownicą jest największy hałas, słychać silnik powyżej 3000 obr/min, powyżej 4500 to już jest ryk. Na trasie da się wytrzymać do 120km/h, później trzeba mocno podkręcać radio. Ciekawe że miejsce pasażera jest dużo lepiej wyciszone, a z tyłu można podróżować nawet 150km/h bez dużego hałasu.
3,0
~Ryhu
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Tutaj szału nie ma. Do 3 tys obrotów jest w miarę ok, ale ogólnie silnik jest dość głośny. Powyżej 3 tys obr to już wogóle poza jakimkolwiek standardem. Niestety nie mruczy przyjemnie jak Hondy czy Mazdy, tylko wyje w wyższym zakresie obrotów.
2,0
~snork@wp.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Auto raczej słabo wyciszone. Na trasie dość szybko robi się głośno (już przy 100 km/h). Dość krótkie przełożenie sprawia, że silnik pracuje na wysokich obrotach i mocno go słychać. Często ma się wrażenie, że jedzie się znacznie szybciej niż w rzeczywistości.
2,0
~Bartek780
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Jest głośno i robi się bardzo głośno w okolicach 100 km/h. Słychać przeważnie silnik, choć koła (zapewne przez niskie zawieszenie) do tego się przyczyniają. Przy rozgrzanym silniku stojąc np. na światłach - kompletna cisza.
3,0
~motodd
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Oj tutaj - . Ale tylko przy większych prędkościach pow 120 km/h . Wtedy słychać już silnik i szum opływającego powietrza na tyle, że muszę pogłaśniać radio, jednak co do stuków np tapicerki, i innych takich to jest dobrze.

Toyota Corolla VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~knozowski@yahoo.com
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Wersja G6 ma matę wygłuszającą pod maską (rzadko spotykane rozwiązanie przy motorach benzynowych). Przy prędkości autostradowej (np. 130km/h) można sobie cicho rozmawiać (6 bieg tutaj też pomaga poprzez obniżenie obrotów).
Toyota Corolla VIII Hatchback