Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VIII Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW 1997-2002 (165) - Silnik

Na liście zabraknie 110 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~E11
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Silnik do wyścigów się nie nadaje, ale jak się go pokręci powyżej 4tys obr to da się w miarę dynamicznie jeździć nie będąc zawalidrogą. Przy wyprzedzaniu na trasie w 90% redukuję na 3 bieg. Silnik dobrze znosi LPG, trzeba tylko wymieniać filtry gazu z regulacją instalacji co 10-15tys. Ja dodatkowo musiałem wymienić przewody wysokiego napięcia i świece, bo poszarpywał mi przy ruszaniu i na niskich obrotach. I trzeba pamiętać o regulacji luzów...
5,0
~Wotan91
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Auto kupiłem od "znajomego", który jak się później okazało nie dość, że kręcił licznik, to jeszcze nie powiadomił mnie o problemach Corollki z falującymi obrotami i gasnącym silnikiem przy bardzo zimnej lub bardzo wysokiej temperaturze. Bujałem się tak z ponad rok, aż w Olsztynie znalazłem mechaników CarGaz na ulicy Lubelskiej. Okazało się, że wystarczyło wyregulować zawory i wymienić listwę wtryskową. Od tamtej pory Corollka chodzi...
5,0
~Adam98
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Pancerny. Przez 21 lat nie trzeba było przy nim robić nic poza podstawową obsługą. Bardzo chętnie wkręca się na obroty. Reakcja na gaz jest wybitnie żywiołowa. Spalanie takie sobie, ale o tym później. 86 koni nawet do sprawnej jazdy po mieście wystarcza, choć auto wydaje się szybsze niż jest w rzeczywistości. Z wyprzedzaniem na trasie nie ma cudów, ale przecież to najsłabsza wersja benzynowa. Maksymalnie rozbujałem swój egzemplarz do...
4,0
~motodd
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Silnik prosty i w tej prostocie idealny. Nie jest to mocne auto, jednak wystarczająco żwawe aby skopojnie nawet podróżować. Kilka razy jechałem nią nad morze i na słowację. Jedynym mankamentem jest praca na lpg. Niestety zawory nie są tak dobrze przystosowane do wyższych temperatur i po 80 tyś. musiałem robić głowicę: jeden zawór się nadpalił. Oczywiście autko nadal jeździło, tylko osłabło i zużywało więcej paliwka. Budowa silnika jest na tyle...
5,0
~spidenciusz
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Silnik bardzo elastyczny np. jazda 60km na 5 biegu to żaden problem, żadnych wibracji, dławienia się i krztuszenia. Ładnie przyspiesza, szczególnie na 3 biegu. Niezawodny - wymieniany rozrząd przy 120tys, przy przeglądach paski klinowe, świece, filtry itd. Z napraw to zapobiegawczo wymieniona pompa wody - trochę ciekła. Przy przebiegu około 60tys pojawił się niewielki wyciek na łączeniu silnika ze skrzynia biegów - nie naprawiane, oleju w...
5,0
~el popo
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
To co wycisnęła Toyota z silnika o tej pojemności to dla mnie absolutne maksimum i zdecydowanie najmocniejszy punkt auta. Silnik super trwały, w miarę oszczędny (spalanie 5.5 min, 7 średnio, 8 max), dający naprawdę niezłe osiągi. Do miasta naprawdę więcej nie potrzeba. Jedyne mankamenty wynikają z oczywistych ograniczeń silnika spalinowego o takiej pojemności. Mizerna elastyczność na 4 biegu i hałas przy prędkościach autostradowych.
4,0
~kand
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
kupiłem w lipcu 2005 1.4 vvti z 2001 z przebieg 126 tys. pierwszy własciciel serwisowany ogólnie ok. W styczniu 2006 okazało sie że bierze olej - jakaś wada konstrukcyjna silnika. Stwierdzili to w autoryzowanym serwisie Toyoty w Stalowej Woli. Po ich interwencji Toyota zgodziła sie usunąć wadę. Zrobili to na koszt Toyoty mimo że jestem drugim włascicielem auta a moja corolla ma juz piąty rok. To nie spotykane , a miałem stycznośc juz z serwisami
4,0
~pszemek40@poczta.onet.pl
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Na przejażdżki z kierowcą i pasażerem na pokładzie - marzenie. Z załadunkiem na dłuższe trasy jest męcząca. Jazda zatłoczoną autostradą (trasa Kielce - Neapol) z dodatakami górskimi, z włączoną klimatyzacją to mordęga. Aby jechać lewym pasem wymaga minimum 4000 obrotów, a to w tym aucie skutkuje dużym hałasem. Zatem: jako samochód na krótkie wypady silniczek wystarczający, na dłuższe trasy daje rade, ale...
5,0
~Margita
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Dzięki Corolli (także wcześniejszej wersji) wogóle polubiłam jazdę autem, która wcześniej (zwłaszcza Puntami, Oplami) wydawała mi się mordęgą. Silnik naprawdę świetny, mimo 86 KM, czasem w trasie wyraźnie brakuje tych kilku koni by porządnie przyspieszyc, ale naprawdę to nie ma co narzekac, jak Corolka się dobrze \"nakręci\" to potrafi szybko śmigac i prawie \"płynąc\". W mieście 86 KM jest idealne.

Toyota Corolla VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Heve
Toyota Corolla VIII
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Witam. Kupiłem to autko niedawno jednak juz zdążyłem troszke nim pojeździc. Miałem problem ze skaczącymi wolnymi obrotami, nawet czasami gasnal silnik ale udalo sie to w pewnym stopniu zlikwidowac poprzez przeczyszczenie silniczka krokowego. Pozatym wymienilem amortyzatory z przodu ale to chyba przy tym przebiegu mogło sie zdarzyc. pozatym wszytsko wporzadku. Autko przywiozlem z Niemiec.
Toyota Corolla VIII Hatchback