Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla VII Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW 1991-1995 (34) - Silnik

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~eosrulez
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
4E-FE (z rodziny silników "niezawodnych") spisuje się naprawdę bardzo dobrze. Da radę czy w mrozie czy upale, jednakże ma jedną wadę. Mocno traci na mocy gdy jest "obładowany". Jeśli w aucie siedzą więcej niż 2 osoby, albo jest obciążone jakimiś bagażami i innymi tego typu ładunkami, to da się wyczuć ów obciążenie pod pedałem gazu, na liczniku i gdy próbujemy się mierzyć z innymi samochodami. Trzeba wtedy kręcić go o wiele...
5,0
~Zbyszek
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Miałem drobny problem z wyciekiem płynu przy pompie wody, ale wystarczyło "dopchnąć "(!) króciec i po problemie. Zaczyna brać olej, ale nadal mniej go zuzywa niz benzyny, wiec jest w porządku (ok. 0,5 l/1000km). Muszę wymienić korek wlewu oleju - poprzedni wlaściciel krzywo go wkręcił i nie trzyma. Uwaga na gryzonie i kuny! U mnie coś takiego przegryzło przewód zapłonowy - komplet nowych 120zł - trochę sporo, ale trudno winić Toyotę za to że...
5,0
~TG_1993
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
1.3 jest dość mały. Z początku przyspieszenie dobre, ale przy większych prędkościach kiepsko, jednak wynagradza to dużą ekonomią. Moje doświadczenia ograniczają się do paru samochodów, ale z nich wszystkich najbardziej kocham słuch pracy tego silnika. Pozatym wspaniała niezawodność. Zaraz po zakupie był problem z wyskakującymi przewodami wysokiego napięcia, ale szybko został naprawiony.
4,0
~WiCEK.
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Jeżdżę głownie samemu więc nie narzekam. Lecz kiedy mam 4 pasażerów to jest już gorzej. Elastyczność pozostawia wiele do życzenia. Za to odwzajemnia się bezawaryjnością. Zrobiłem ok.15tys.km i żadnych napraw. Wymiana rozrządu (asekuracyjnie) oleje filtry. Nic tylko lać paliwo i jeździć.
4,0
~erokat
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Jestem młodym kierowcą więc nie powiem, daje jej trochę popalić. Ale jak na te lata dobrze się trzyma. Bierze tylko sporo oleju, z litr na 1000. Ale to pewnie kwestia tego, że jeżdżę jak idiota. Pracuje jak typowy japończyk - ciągnie od 4tys w górę. Jak dla mnie za bardzo zamulony na niskich obrotach.
4,0
~tomek
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Super autko!bardzo wdzięczne i BEZAWARYJNE !!!!!pierwsza wymiana klocków...140 tyś...nikt nie chce wierzyć, a jednak. Zrobiłem nim 200 tyś km i co ? i nic...jedynie eksploatacyjne podzespoły( na naszych drocgach nic dziwnego...)a! wersja 1,4 16 V można pojechaćpowyżej 3000 obr. polecam
1,0
~Andrzej
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Silnik 4efe - totalna porażka, co chwila coś trzeba wymienić, to olej leje z pod uszczelki, to z pompy olejowej to z simeringa. Nakrętki na deklu wiecznie poluzowane zanim ich na silikon nie przykleiłem. Kable aparatu zapłonowego co chwila przetarte.
4,0
~Cleo w razie pytań podaję maila rogix@interia.pl
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Gdy kupowałem autko nie spodziewałem się tyle po tym silniku, nawet po tym przebiegu zostawiam astry 1.4 16V golfy itp. Jak przy 80km/h wrzucę trójkę to do 120 rzadko kto może nawiązać rywalizację. Silnik lubi wysokie obroty, na niskich trochę ospały
4,0
~kuba m.
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
W niskim zakresie obrotow mulowata. Za to jak sie "wkreci" to swietnie drze. Jak stoi, to silnika nie slychac tylko czuc wibracje, ze dziala. W wyzszych partiach obrotow troche glosno ale ja ten odglos bardzo lubie :)
4,0
~Castillon
Toyota Corolla VII
Hatchback 1.4 16V XLi 88KM 65kW
Nie maksimum, bo w tej karoserii lepszy byłby motor 1,6. Ale i tak to wzór japońskiej solidności. Po prostu trochę głośniejszy zegarek - za to po roku wskazuje ten sam czas z dokładnością do sekundy...
Toyota Corolla VII Hatchback