Szukaj

Lista ocen Toyota Camry IX Sedan (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Rafał
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Zawieszenie bardzo ładnie wybiera nierówności, jedzie się komfortowo. Jednak samochód jest bardzo czuły na wiatr. Jeżeli jest silniejszy (nie jakiś wielki, bo wtedy każde auto trudniej się prowadzi, ale taki około 40 km/h) to przy prędkościach przekraczających 100 km/h auto myszkuje po drodze, co jest bardzo nieprzyjemnym uczuciem i trzeba mieć czasem nerwy na wodzy (np. przy maksymalnej dozwolonej prędkości na autostradzie), żeby nie wykonać...
3,0
~Dominik
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Układ jezdny jest dobry do szybkiej jazdy. Zawieszenie jest raczej twarde, może zbyt twarde bo na krótkich poprzecznych nierównościach auto delikatnie podskakuje. Jeśli nawierzchnia jest gładka, jazda to przyjemność. Na innych nieprzyjemnie czuć fakturę nawierzchni. Jednak cały układ napędowy nie sprzyja szybkiej jeździe. Skrzynia ciągnie, silnik wyje, hałas rośnie, średnio przyjemne. Do tego przy 50tkm układ hybrydowy utracił płynność - jest...
4,0
~Nocturne
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Przedni napęd daje radę, dopóki nie spadnie deszcz. Wtedy przy ruszaniu koła mogą zabuksować. Zawieszenie jest zaskakująco "mięsiste" i zwarte. Pozwala sprawnie pokonywać zakręty. Komfort jazdy jest wysoki (choć np. w Lexusie IS jest jeszcze lepszy). Układ kierowniczy, jak na Toyotę, też zaskakuje precyzją. Hamulce działają pewnie, a droga hamowania jest zadowalająca. Średnica zawracania jest za duża. Tempomat aktywny działa skutecznie i...
2,0
~tomasz12765
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Przy dynamicznym ruszaniu na mokrej nawierzchni auto nie potrafi złapać trakcji nawet i przy 70 km/h. Zawieszenie jest bardzo gumowe i każdy szybszy zakręt trzeba brać z zakładka, nie daje żadnego poczucia bezpieczeństwa. Nie próbujcie robić testu łosia bo może się skończyć tragicznie. Układ ABS wariuje przy każdej nierówności podczas hamowania i wydaje z siebie warkot ryczącej kozy.
5,0
~Paweł
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Podstawową zaletą tego układu jest jego płynność, i bardzo cicha praca przy spokojnej jeździe. Dzięki silnikowi elektrycznemu elastyczność przy dużych prędkościach jest na bardzo wysokim poziomie. Auto jest dynamiczne a osiągi pozwalają na przyjemne i sprawne wyprzedzanie. Niskie zużycie paliwa jest wisienką na torcie.
5,0
~EzZoZ
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Camry dobrze trzyma się drogi, rewelacyjnie wybiera nierówności bez nieprzyjemnych dźwięków dochodzących z okolic podwozia pojazdu. Dynamicznie pokonując zakręty /ale bez przesady/ nie odczuwałem aby przód lub tył próbował zmienić to jazdy. Samochód jest zwrotny i łatwo nim manewrować pomimo tych prawie 5 metrów długości.
4,0
~K.Truchlewski
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Bez zastrzeżeń, komfort jest akceptowalny, nie jest to Mercedes ale jak na cenę i klasę brak większych uwag. Nie oceniam prowadzenia w kontekście dynamicznym, jest to auto do spokojnej jazdy więc nikogo to nie obchodzi, mnie również. Ale prowadzi się bezpiecznie i sprawnie i jest responsywne.
5,0
~bigjack_
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Dla mnie bomba. Świetny kompromis pomiędzy komfortem a precyzją prowadzenia. Osobiście uważam, że to najprzyjemniejsze auto do prowadzenia na co dzień jakim jeździłem. Jeżdżę dużo krajowymi i wojewódzkimi drogami czasami o gorszej nawierzchni. Moja wersja stoi na 17'' kołach.
4,0
~P
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto prowadzi się bardzo przyjemnie zwłaszcza przy prędkościach do 80-90 km/h. Niestety przy większych prędkościach to auto nie daje poczucia pewności w zakrętach. Podobnie jak po włączeniu trybu sport gdzie czuć, że jest się na granicy przyczepności.
5,0
~jacek1475
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Pewnie prowadzi się w zakrętach układ kierowniczy reaguje bardzo dobrze . Tempomat aktywny bardzo dobry ( korki ) system HOLD super nie trzeba trzymać pedału hamulca po zatrzymaniu się tylko puszczam hamulec i auto stoi do momentu zainicjowania gazem .
Toyota Camry IX Sedan