Szukaj

Lista ocen Toyota Camry IX (49) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KTM
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Cały układ napędowy to chyba najlepsze co może być w tym aucie. Hybryda IV gen na prawdę działa. Jak jest dobrze naładowany akumulator to do 80km/h można się rozpędzać na samym elektryku a później taką prędkość przez pewien czas utrzymywać. Jak jest mniej naładowany to odpowiednio wczesniej uruchamia się silnik spalinowy. Super przyspieszenie które po wciśnieciu gazu jest natychmiast. Np. w skodzie superb lub innych autach z automatem ale z...
5,0
~Zenon
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Silniki są dwa. Spalinowy i elektryczny. Elektryczny umożliwia spokojną jazdę ze stałą prędkością gdy mamy energię w akumulatorach. Pomaga również przy ruszaniu i dynamicznym przyspieszaniu. Wspomaga wówczas silnik spalinowy i działa trochę jak turbo doładowanie. Fajnie to działa. Wyprzedzanie czy przyspieszenie na autostradzie nie stanowi wielkiego wyzwania. Silnik spalinowy jest i działa. Jak działa razem z elektrycznym to jest dynamicznie i...
5,0
~Adam
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
218 km jest wystarczające nawet jak dla mnie moc jest za duża . prosta wolnossąca 2.5 L konstrukcja. Bez turbo, rozruszników, dpfów itp. W warszawie jechałem taxi, która miała przejechane 580 tyś. km i to na założonym gazie przy 200 tyś km. przy tym przebiegu jak rozmawiałem z taksówkarzem. Auto miał od nowości nie zmieniał oleju w skrzyni a pracuje idealnie. Ja osobiście spalanie mam na poziomie 5,1-5,1 . w trasie robię ok 850 km i włącza...
5,0
~Dr.Mdf
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
2.5 Benzyna w Hybrydzie. W sumie jakoś 218KM. Tak wyje przy butowaniu gazu do podłogi, ale tylko przez moment, nikt tym autem nie będzie tak jeździł cały czas. Ogólnie 90% mojej jazdy są to trasy. Niektórzy mowili że hybryda nie nadaje się w trasy, NIEPRAWDA. Codziennie do pracy i z powrotem robię 160km autostradą. Rano jadę powoli 110km/h po tempomacie, z powrotem 150/160km/h i średnie spalanie z tankowania wychodzi 6.2-6.5 litra.Wedlug...
4,0
~Nocturne
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wolnossący silnik 2.5 R4 to ciekawa konstrukcja - niewysilona, bez turbiny. Motor jest trwały i oszczędny. Nie odczuwa się braku turbiny, bo zastępuje ją silnik elektryczny, który reaguje od razu. Przy kickdownie, zwłoka skrzyni redukowana jest więc energią elektryczną. Mocy jest w sam raz, choć powyżej prędkości autostradowych zaczyna mu brakować tchu. Pewnie dlatego, że silnik elektryczny już wtedy prawie nie pomaga. Niestety system...
5,0
~Marcin
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Silnik to największa zaleta tego samochodu. Przy jeździe po drogach krajowych z prędkościami do 120 km/h spalanie nie przekracza 4,8-5,2 l/100 km. Jeżdżąc drogami ekspresowymi i autostradami z prędkościami do 140 km/h spalanie nie przekracza 6,5 l. Silnik zachowuje się jak diesel tj. mamy duży moment obrotowy jest od samego dołu. Wyprzedzanie w trasie innych jadących z prędkością 80-90 km/h to czysta przyjemność, należy zwracać tylko uwagę...
5,0
~EzZoZ
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
To co osiągnęła Toyota przez ponad dwie dekady w dziedzinie hybryd jest czymś naprawdę niesamowitym. Gdy inne marki łączą elektryki z silnikami 1.1 - 1.3 to Toyota do Camry wsadza silnik 2.5 l o bardzo wysokiej sprawności cieplnej 41% !!! Przy spokojnej jeździe silnik nie przekracza 1300 obr/min, a gdy potrzebujemy przyśpieszyć to wystarczy wcisnąć mocniej gaz - odpowiedź zespołu silników jest natychmiastowa.
5,0
~jacek1475
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
218 KM w zupełności wystarczający . Silnik jest bardzo dynamiczny w każdym zakresie nie ma czegoś takiego że brakuje mocy w danym momencie . Największą zaletą jest nowej generacji hybryda . To jest bajką w tym samochodzie tzn spalanie w trasie i w terenie zabudowanym Trasa 115-120 km / h ( tempomat ) 6 L/100 km , miasto przepisowa jazda 5 L /100 km . ten wynik bez problemu uzyskałem .
5,0
~Paweł
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
W pełni zaspokaja moje potrzeby, jest dynamiczny, układ hybrydowy działa efektywnie, czuję się bezpiecznie podczas wyprzedzania, przyspieszaniu nie towarzyszy obciążający dźwięk - co jest ogromnym zaskoczeniem, gdyż uległem stereotypowemu myśleniu "hybryda = wycie". Napęd hybrydowy nowej generacji jest wyjątkowo komfortowy, cichy, powiedziałbym że niezauważalny.
Dziennik kosztów dla Toyota Camry IX
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~P
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Silnik to jedna z mocniejszych stron tego auta. Wcześniej nie byłem przekonany do hybrydy jednak dzięki Camry zmieniłem zdanie. Bardzo duża elastyczność układu napędowego pozwala z jednej strony na spokojną, bardzo wygodną i niesamowicie oszczędną jazdę a z drugiej strony po wybraniu trybu sport lub po prostu wciśnięciu gazu do podłogi poczuć moc i przyspieszenie.
Toyota Camry IX