Szukaj

Lista ocen Toyota Aygo I Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW 2005-2011 (40) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr_25
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Autko idealne do miasta, dobrze wyposażone. Jest dynamiczne i oszczędne, a do tego bardzo zwrotne. Na światłach można z powodzeniem odstawić Renault Megane 1.4, Peugeota 206 1.4 i tym podobne auta. Auto również nie najgorzej radzi sobie na autostradzie., Rozpędzenie go do 160km/h nie robi większych problemów. W środku dużo miejsca przez co nawet długa podróż nie jest bardzo dokuczliwa. Spalanie w mieście na poziomie 5,5 litra przy...
4,0
~Wladys
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Silnik zaskakująco dobry jak na tą pojemność. Subiektywnie radzi sobie podobnie do 1.4 16V w Fabii. Ma też podobne warczące brzmienie, a nie buczy jak np 1.2 HTP konkurencji. Elastyczność przy tej pojemności dobra, ale na cuda nie ma co liczyć. Sprawnie przyspiesza nawet do 120 (na wysokich obotach). Bardzo oszczędny - maks 6L/100, a spokojnie jadąc na trasie 4 L/100. Plus za łańcuszek rozrządu. Spore drgania, jak by zaraz miał zgasnąć.
4,0
~Pablo
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Kultura pracy marna, jak to w 3 cylindrach, przy zejściu z obrotów nie wiadomo, czy się trzęsie, bo gaśnie, czy po prostu ma drgawki. Elastyczność jak na 1,0 całkiem dobra. A teraz najlepsze - wysokie obroty. Ciągnie do ciut ponad 6000obr/min, dając dużą frajdę z jazdy. Odejście zadziwiające jak na takiego wypierdka. Brzmi dość śmiesznie, trochę jak niewielki motor.
5,0
~Rafal
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
niektórzy mówią że silnik głośno chodzi, chodzi głośno ale ma miły dźwięk:) dokładnie słychać jak pracują te 3 cylindry:) zapierdziela niemiłosiernie, 68km w zupełności wystarcza na te 800 kilo wagi! Jak sie wleje lepsze paliwo np Suprema 98 to sie robi błyskawica (jak na litrowy silnik oczywiście)
3,0
~Marek
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Taki sobie brym brym, Subaru Impreza dla "UBOGICH". 3 cylindry, 4 suw - no to wiadomo jak chodzi. Jak ktoś lubi takie wynalazki to będzie zachwycony, przypomina motocyklowy, może trochę choppera.... W porównaniu ze 126p lepiej wchodzi na obroty i przyjemniejszy.
2,0
~Pawian
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Głośny to mało powiedziane. Pow. 80 km/h trudno rozmawiać. Warczy, trzeszczy, pierdzi. Rozrząd na łańcuchu hałasuje okrutnie. Dynamika w mieście ujdzie, na trasę za mało. 68 KM w tak małym aucie powinno dawać ciut więcej mocy. Dosyć elastyczny.
5,0
~mihał
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Nie mam w swoim aucie obrotomierza i w mieście czasem muszę spojrzeć na lewarek żeby sie upewnić, na jakim biegu jadę. Chociaż jeśli chcę kogoś szybko wyprzedzić redukcja biegów się przydaje.
4,0
~prgk-gt@wp.pl
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Dosyć głośny, bardzo dynamiczny zwłaszcza w przedziałach prędkości miejskich, 3 cylindry słychać na zimno potem już ładnie mruczy. Lubi obroty o ochoczo zabiera się do pracy. Zaskakujące że jest elastyczny
5,0
~zieba24@o2.pl
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
silnik jest rewelacyjny, choć chodzi jak mała szlifierka to można często poczuć się w nim jak w gokarcie. Standartowe auta z silnikiem 1.5 do 1.8 często wąchają spaliny aygo.
Dziennik kosztów dla Toyota Aygo I Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~grzezzgorz
Toyota Aygo I
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Moje odczucia po jeździe testowej. Zabójczy hałas, pozory mocy w katalogu - przyspiesza nieźle do 60, przy 90, 100 gubi tak wiele mu danych koni.
Toyota Aygo I Hatchback 3d