Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW 2009-2011 (29) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik ma dwie potężne wady które są w każdym 1,8 valvematic. Oglądałem kilka i w każdym walnie to samo. Kwestia czasu. 1 wada sterownik valvematic koszt naprawy tego nierozbieralnego według toyoty cudactwa zaczyna się od 1700zl. Druga wada niepozorny wyciek oleju z trójkąta śmierci. Co to jest trójkąt śmierci toyoty? Jest to łączenie na prawym tyle silnika kilku elementów. W jednym miejscu styka się głowica, blok silnika i obudowa boczna...
1,0
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik ma dwie potężne wady które są w każdym 1,8 valvematic. Oglądałem kilka i w każdym walnie to samo. Kwestia czasu. 1 wada sterownik valvematic koszt naprawy tego nierozbieralnego według toyoty cudactwa zaczyna się od 1700zl. Druga wada niepozorny wyciek oleju z trójkąta śmierci. Co to jest trójkąt śmierci toyoty? Jest to łączenie na prawym tyle silnika kilku elementów. W jednym miejscu styka się głowica, blok silnika i obudowa boczna...
1,0
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik ma dwie potężne wady które są w każdym 1,8 valvematic. Oglądałem kilka i w każdym walnie to samo. Kwestia czasu. 1 wada sterownik valvematic koszt naprawy tego nierozbieralnego według toyoty cudactwa zaczyna się od 1700zl. Druga wada niepozorny wyciek oleju z trójkąta śmierci. Co to jest trójkąt śmierci toyoty? Jest to łączenie na prawym tyle silnika kilku elementów. W jednym miejscu styka się głowica, blok silnika i obudowa boczna...
1,0
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik ma dwie potężne wady które są w każdym 1,8 valvematic. Oglądałem kilka i w każdym walnie to samo. Kwestia czasu. 1 wada sterownik valvematic koszt naprawy tego nierozbieralnego według toyoty cudactwa zaczyna się od 1700zl. Druga wada niepozorny wyciek oleju z trójkąta śmierci. Co to jest trójkąt śmierci toyoty? Jest to łączenie na prawym tyle silnika kilku elementów. W jednym miejscu styka się głowica, blok silnika i obudowa boczna...
4,0
~Uzytkownik Toyoty
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik wolnossący i tu bez wysokich obrotów nie pojedziesz. Aby dynamicznie się poruszać ( tu patrz - wyprzedzać), trzeba trzymać obroty powyżej 3000. Czasem konieczne jest zejście z biegu V na III. Zalety silnika - cicha równomierna praca, śmiało daje sobie radę na wyższych biegach przy niskich prędkościach np. 50 km/h bieg V, 70 km/h bieg VI - ale wówczas o dynamicznym przyspieszaniu należy zapomnieć, - autentyczne niskie spalanie,...
4,0
~bieniek
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
1.8 mega oszczędny, cichy lecz bez odpowiedniego zapasu mocy i momentu do tego auta. Do toczenia się pierwsza część obrotomierza, do dynamicznej jazdy i wyprzedzania druga część obrotomierz. Na dole mega oszczędny, u góry w miarę dynamiczny ale nie za mocno, nie tego oczekiwałem w japoni u góry. Zawsze japonia powyżej 4000 obr urywała łeb ( avensis t22 2.0, celica 1,8 ) tu niestety tego brak.
4,0
~bieniek
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
1.8 mega oszczędny, cichy lecz bez odpowiedniego zapasu mocy i momentu do tego auta. Do toczenia się pierwsza część obrotomierza, do dynamicznej jazdy i wyprzedzania druga część obrotomierz. Na dole mega oszczędny, u góry w miarę dynamiczny ale nie za mocno, nie tego oczekiwałem w japoni u góry. Zawsze japonia powyżej 4000 obr urywała łeb ( avensis t22 2.0, celica 1,8 ) tu niestety tego brak.
1,0
~Jan
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik 1.8 to kompletna porażka. W kategorii mocy najsłabszy silnik jaki użytkowałem w samochodzie. Brakuje momentu obrotowego a kręcenie do 6 tys obrotów nic nie daje. Ze skrzyżowania 20 letnia corsa robiła ze mną co chciała. Po 50 tys km jakieś odgłosy jakby rozrząd był luźny ale serwis nie bardzo mógł ten odgłos zdefiniować. Słabiutki.
5,0
~jack
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Bezawaryjny silnik i oszczędny silnik. Jak sie go wkreca na oborty dosc dynamiczny przy normalnej jezdzie wydaje sie troche mułowaty, ale na trasie przy wyprzedzaniu redukcja na 3-ke i ma kopa. Rozrzad na łancuchu, idealny pod lpg. Jak sie dba o olej robi 400tys bez zagladania. W trasie przy 120-130 i wyprzedzaniu pali ok 6,5-6,7l
4,0
~rusher
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Fajny silnik. Oszczędny kiedy trzeba, cichy i mocny na wysokich obrotach. Wyprzedzanie na 3 biegu szybkie i sprawne, na 4 akceptowalne powyżej 4 biegu już raczej tylko z rozpędu. Silnik dobrze pasuje do tego samochodu pod warunkiem, że nie będziesz go traktować jako auto sportowe.
Toyota Avensis III Wagon