Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015 (40) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Heniek
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik tylko dobrze, bo jednak nie ma kopa. Wolnossący 1.8 - 147KM trzeba chłopaka kręcić, żeby szło ma coś koło 180Nm czyli tyle ile turbo o takiej pojemności na wolnych obrotach;) Ma jednak sporo plusów. Dowiedziałem się, że Toyota przebudowała ten silnik względem poprzednika. Parametry się nie zmieniły ale np. olej to 0W20 a nie 5W30 jak w poprzedniej generacji i ma mniej palić. No i chyba pali mniej. Tak na oko jak jeździłem Avensis z 2014...
5,0
~wkkw
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
147 km daje rade - chciałem samochód z prostym silnikiem wolnossącym - a takich praktycznie już nie ma bo wszyscy poszli w downsizing i scieme ekologiczna - typu 1,4 tsi i inne jednorazówki 1,2 tsi, pure tech (o matko trzy cylindry - "kosiarka") + diesle z dwumasami/dpfami/wtryskiwaczami po 1500/szt i innymi koszto twórczymi częściami . Normalna jazda zgodna z przepisami spalanie - 6,5-7l. Autostrada 4 osoby + bagaż do 140 - 7,5l...
5,0
~wkkw
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
147 km daje rade - chciałem samochód z prostym silnikiem wolnossącym - a takich praktycznie już nie ma bo wszyscy poszli w downsizing i scieme ekologiczna - typu 1,4 tsi i inne jednorazówki 1,2 tsi, pure tech (o matko trzy cylindry - "kosiarka") + diesle z dwumasami/dpfami/wtryskiwaczami po 1500/szt i innymi koszto twórczymi częściami . Normalna jazda zgodna z przepisami spalanie - 6,5-7l. Autostrada 4 osoby + bagaż do 140 - 7,5l...
5,0
~wkkw
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
147 km daje rade - chciałem samochód z prostym silnikiem wolnossącym - a takich praktycznie już nie ma bo wszyscy poszli w downsizing i scieme ekologiczna - typu 1,4 tsi i inne jednorazówki 1,2 tsi, pure tech (o matko trzy cylindry - "kosiarka") + diesle z dwumasami/dpfami/wtryskiwaczami po 1500/szt i innymi koszto twórczymi częściami . Normalna jazda zgodna z przepisami spalanie - 6,5-7l. Autostrada 4 osoby + bagaż do 140 - 7,5l...
5,0
~edek
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Niby muł ale wystarczający do przepisowej jazdy jak trzeba to da się depnąć ale trzeba go trzymać na wyższych obrotach. Ma coś ok 11sek do setki wiec szału nie ma ale z drugiej strony wiecej nie trzeba. Przy normalnej jeżdzie średnie spalanie na poziomie 6,5 litra nie jest zadnym wyczynem. Typowa trasa np Katowice-Kielce spokkojnie można zejść do 5.5 litra jadać zgodnie z przepisami (+10 k/h). Trzeba się tylko przyzwyczaić że to nie turbo...
5,0
~Dawid
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 2.0 D-4D 143KM 105kW
Na autostradzie na 6 biegu dobra elastyczność od 100km/h w górę, nie trzeba redukować jak ciężarówki się wyprzedzają. Na krajówce wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Bezawaryjność pierwsza klasa. Silnik ma opinie problemów z rozrządem ale tylko w egzempażach bmw sprowadzanych przez handlarzy 150tys. Licznikowe, realnie 450tys km tylko na takich samochodach da się zarobić. Dwóch znajomych w niemczech ma te silniki bmw x1 7letnie 265tys...
5,0
~Dawid
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 2.0 D-4D 143KM 105kW
Na autostradzie na 6 biegu dobra elastyczność od 100km/h w górę, nie trzeba redukować jak ciężarówki się wyprzedzają. Na krajówce wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Bezawaryjność pierwsza klasa. Silnik ma opinie problemów z rozrządem ale tylko w egzempażach bmw sprowadzanych przez handlarzy 150tys. Licznikowe, realnie 450tys km tylko na takich samochodach da się zarobić. Dwóch znajomych w niemczech ma te silniki bmw x1 7letnie 265tys...
3,0
~Michał
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Jest mulasty, auto nie ma turbodoładowania. Dopiero przy wysokich obrotach zaczyna jechać. Ogólnie to nie ma co myśleć że objedziemy bez problemu jakieś Punto albo Golfa. Jak chcemy wyprzedzić tira to przy 80km/h trzeba 3 bieg i gaz do dechy. Jeśli będzie pełen komplet pasażerów to właściwie nie da się wyprzedzać. Pod górkę też się nie zbiera. Na LPG jeżdżę już3 lata, pali przy normalnej jeździe 8l gazu na 100 km.
3,0
~Mephal
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik dla spokojnych zwyczajnie nie jedzie. Żeby wyprzedzić trzeba zredukować na 3 bieg. Pod górkę jadąc sam muszę wielokrotnie redukować biegi. Idealny na trasy. Przy 120km/h obroty wyn, 2900 spalanie około 7,5 do 8 litrów. W mieście palinjak smok. Przy bardzo spokojnej jeździe i małym ruchu min. 8 lyknie. Przy normalnym ruchu miejskim min. 10-11l. Ale auto jest duże i swoje waży.
5,0
~ave2018
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Uważam, że silnik jest bardzo doby. Jest cichy i oszczędny, jeśli potrzeba również dynamiczny (oczywiście jak to silnik wolnossący potrzebuje do tego obrotów). Osobiście nie mam oporów, żeby wrzucić 5-6 tys. na obrotomierz - wtedy mam dynamikę jaką potrzebuję. Konstrukcja silnika sprawdzona, powinna być bezawaryjna, rozrząd na łańcuchu - Każdy kto ceni święty spokój powinien szukać takich rozwiązań.
Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2015