Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis I (270) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 295 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Forza
Toyota Avensis I
Kombi 1.6 110KM 81kW
Za największą zalete tego samochodu uznaje zawieszenie. Tak, to moze dziwne, ale to auto klasy średniej znakomicie wybiera nierówności, świetnie prowadzi sie po drogach nie pokrytych asfaltem. Na czarnym - przy ostrych zakrętach sa wychyły, ale nie mozna narzekać. Eksploatacja zawieszenia również niezbyt droga. Części naprawdę bardzo trwałe. Tutaj można dodać chyba uklad hamulcowy - także swietny. Mysle ze 'uklad jezdny' to naprawdę mocna...
4,0
~Marcin.
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 D-4D 110KM 81kW
Ponieważ pracuję na codzień tym samochodem, jeżdżę na oponach 195/65 R15 ze względu na polskie dziury, to daje niesamowity komfort jeśli chodzi o nierówności, również oszczędza zawieszenie. Minimalnie ten rozmiar opony odbija się negatywnie na spalaniu i drodze hamowania jak i ma wpływ na nadsterowność przy pokonywaniu zakrętów. Niemniej jednak jestem do tego przyzwyczajony i nie stanowi to wielkiego problemu. Przy 280.000 km pojawił się...
4,0
~Madzia
Toyota Avensis I
Hatchback 1.8 110KM 81kW
Ogólnie układ jezdny w porządku. Aczkolwiek jak na tę chwilę czasami nieciekawie, ponieważ padło wspomaganie. W tej chcwili jeździmt bez wspomagania i jest to nielada sztuka, bo kierownica chodzi ciężej niż w samochodach które w standardzie nie mają wspomagania. Jednak trochę obycia i można jeździć. koszt naprawy w warsztacie jest jak dla Nas za duży. Ma nam to zrobić znajomy - części używane, to koszt około 700 zł. Prowadzić tak duży jak dla...
3,0
~Łukasz
Toyota Avensis I
Sedan 1.6 110KM 81kW
Przeciętnie to idealnie pasujące tu określenie, przede wszystkim dla zawieszenia. Niestety, mimo że jest to wielowahacz, auto prowadzi się średnio, buja, przechodzi od podsterowności w nieprzewidywalną nadsterowność w skrajnych sytuacjach... generalnie jest antysportowe. Jeśli priorytetem jest komfort - będziesz bardzo zadowolony, bo jest go tu dużo więcej niż w VW czy innych japończykach, chyba tylko C-klasa Merca przewiezie w tej klasie...
5,0
~Ł. H. (Ali)
Toyota Avensis I
Sedan 1.6 110KM 81kW
To jest komfortowe auto rodzinne i tego założenia trzeba się trzymać wtedy nie można mu nic zarzucić. Auto się dobrze prowadzi, wielowachacze z tyłu wiele dają (i nie psują się jak konstrukcje np. w Passacie !!!), 200 na autostradzie z pełnym poczuciem kontroli, układ kierowniczy wystarczająco precyzyjny. Nieco za miękki do dynamicznej jazdy - polecam zmianę opon na 16 cali o profilu 55 albo 50 - dużo lepiej. Pięknie idzie bokiem na ręcznym......
4,0
~Gliwiczanin
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 128KM 94kW
Komfortowo miękki, zachęcający do spokojnej jazdy. Nie dochodzą z niego żadne niepokojące odgłosy. Trwały i niezawodny. W ciągu 10 lat użytkowania wymieniłem jedynie jakieś gumy na stabilizatorze, co było raczej tanią usługą. Hamulce spełniają swoją funkcję, ale bębny na tylnej osi to w tej klasie auta zdecydowanie za mało, a przez to kierowca jest zmuszony stale dbać o dostateczny zapas miejsca do zatrzymania pojazdu
4,0
~tas23
Toyota Avensis I
Hatchback 2.0 D-4D 110KM 81kW
Nie jest to Mondeo, ale drogi się trzyma i nie mam problemów z szybkim pokonywaniem zakrętów. 28000 km temu (w maju 2010) wymieniłem wszystkie gumy przedniego zawieszenia (bardziej z przezorności niż z potrzeby). Teraz w marcu wymieniłem jeden łącznik z przodu i całe zawieszenie nie ma luzów. Myślę, że jak na tyle km po naszych drogach to jest bardzo dobrze. Dałbym zatem 4,5 punktu (5 za trwałość, 4 za trzymanie się drogi).
5,0
~ambienT
Toyota Avensis I
Kombi 2.0 TD 90KM 66kW
Fabryczne ogumienie 14" skutecznie zniechęca do szybkiego pokonywania zakrętów. W moim przypadku to zaleta, nie jest to auto stworzone do świrowania po drodze ale do komfortowego przemieszania się z punktu A do B. Przy profilu opony 65 rewelacyjnie tłumi i wybiera dziury, auto jak już wcześniej wspominałem ma 14 lat i stwierdzam, że nie jechałem bardziej komfortowym czternastolatkiem.
2,0
~calimist66@gmail.com
Toyota Avensis I
Sedan 2.0 TD 90KM 66kW
Nadaje sie dla osob starszych, bardzo dluga droga chamowania, auto jest wygodne i plynie po dziurach. Duży skok przodu w dół podczas chamowania, na zakretach czesto czuje że jade na krawedzi przyczepności mimo że jade tą sama predkościa co inne samochody. Fakt faktem mam jeszcze oryginalne zawieszenie lecz od początku bylo bez rewelacji. NIE POLECAM osobom pragnącym dynamicznej jazdy.
Dziennik kosztów dla Toyota Avensis I
Średni koszt przejechania 100 km
29,33 zł
6,5
l/100km
8,2
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tomek K.
Toyota Avensis I
Sedan 2.0 16V 150KM 110kW
Po zainstalowaniu amortyzatorów Kayaby z serii AGX (z zewnętrzną regulacją twardości) oraz sprężyn Eibacha (-30mm) i opon o szerokości 205/50/16 seryjnie 195/60/15 - autko prowadzi się wyśmienicie! Komfort prawie ten sam co na komponentach seryjnych a trzymanie w zakrętach i precyzja prowadzenia o niebo lepsza! Dla zawieszenia fabrycznego odpowiednia ocena to 4- (zbyt miękkie, "bujające").
Toyota Avensis I