Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports (37) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~BundyPL
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Skrzynia biegów z jednej strony dobra bo silnik utrzymuje niskie obroty w głównym przedziale prędkości (tak do 120km/h) co zapewne pozytywnie wpływa na spalanie. Niestety widocznym kosztem jest gaśnięcie auta gdy toczymy się po błocie/piachu. Na trasie - gdy mamy wybrany bieg zgodnie z zaleceniem komputera - wciśnięcie gazu nie wiele daje. Obroty są tak niskie, że silnik ma duży problem aby przyspieszyć i robi to bardzo powoli. Konieczna jest...
4,0
~Krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Precyzja pracy skrzyni biegów jest perfekcyjna. Biegi wchodzą pewnie, nie haczą. Minusy - system sugestii zmiany biegów jest co najmniej dziwny. Zwykle w pojazdach z silnikiem diesla dąży się do utrzymania przy stałej prędkości obrotów rzędu 1500. W Aurisie pojawia się sugestia redukcji. Np. przy 90 km/h pojazd sugeruje 5. bieg, mimo że na 6. biegu jest ok. 1500 obrotów i nie trzęsie. Kolejna uwaga dotyczy 6. biegu. Jego wrzucenie nie wiąże...
5,0
~Pawelmor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Jest to skrzynia bezstopniowa niektórzy skarżą się ze wyje przy przyspieszaniu. Na początku też tak myślałem ale ten samochód wymaga nieco innego stylu jazdy co z resztą potem przekłada się na oszczędności. Trzeba starać się jechać ze stałą prędkością można sobie pomóc tempomatem. Wchodzimy szybko na żądaną prędkość a potem jedziemy i oszczedzamy :) i wtedy w kabinie jest cicho szczególnie jak przełączy się na elektryczny
5,0
~Boguś
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Pracuje genialnie. Negatywne opinie osób na temat pracy tej skrzyni odbieram jako trolling zawistnej konkurencji. Skrzynia jest cicha, biegi wchodzą gładko, bez haczenia i innych wrażeń negatywnych. Zestopniowanie takie jak w każdym małym dieslu. Jak ktoś kupuje 1.4 d i oczekuje że nie będzie turbodziury na dole obrotomierza a góra wystarczy aby na drugim biegu zrobić 110-120 km/h to jest po prostu naiwny.
5,0
~Wookash99
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Brak luzów w mieszku po 200 tys. km. Brak zgrzytów, sprzęgło łapie dość wysoko, ale mi to nie przeszkadza, Długi 6-ty bieg, jak dla mnie idealny na trasę - ja wrzucam dopiero po przekroczeniu 110 km/h. Przy prędkości 140 km/h 2100 obr/min. Tempomat działa też na 3-cim biegu, co jest rzadkością. Przy 50 km/h na 3-cim biegu jest około 1800 obr/min.
4,0
~Szymon M.
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Skrzynia biegów pracuje doskonale. Dlaczego tylko 4 gwiazdki? Ponieważ w przeciwieństwie do np. Audi czy VW - nie należy wrzucać 1. biegu gdy pojazd się toczy, bądź należy robić to ostrożnie. Mam wrażenie, że na 1. biegu nie ma synchronizatora. Ale do tego da się przyzwyczaić. Poza tym super!
5,0
~Visitor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Podwójna przekladnia planetarna ( e-CVT) pracuje bezstopniowo od początku do końca. Zapewniając przy tym wysoki komfort jazdy. Konstrukcje tego typu są niemal wieczne. Nie każdemu jednak sposób pracy takiej skrzyni przypadnie do gustu. Przynajmniej na początku.
5,0
~jamez
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Przekładnia bezstopniowa. Można o niej dużo pisać. Mi się podoba. Niewątpliwą wadą jest wycie silnika przy przyspieszaniu. No cóż... Jak ktoś przesiadałby się z CVT na manual narzekałby na potrzebę wachlowania lewarkiem biegów. Przy normalnej jeździe - skrzynia na 5.
5,0
~Maciek
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Skrzynia e-CVT w pierwszym okresie użytkowania drażni dźwiękiem przy wysokich obrotach silnika, lecz z biegiem czasu dostrzegamy jej inteligencję. Jeśli do tego dodamy jej bezawaryjność, to staje się ona jednym z najmocniejszych punktów tego auta.
1,0
~bsg
Toyota Auris II
Touring Sports 1.3 Dual VVT-i 100 99KM 73kW
Awaria po 16 tys. km. Samochód stanął. Laweta i do serwisu. Wypiął się zatrzask od linki skrzyni biegów.Nie wiem co będzie dalej bo biegi wchodzą gorzej niż w moim poprzednim, siedemnastoletnim Polo. Niezawodność można więc włożyć między bajki. Szkoda...
Toyota Auris II Touring Sports