Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II (85) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~DeWertus
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Samochód jest nowy, nic się nie psuje, zatem eksploatacja sprowadza się do kosztów paliwa i przeglądów gwarancyjnych. W tym drugim przypadku cena nie odbiega od średniej rynkowej i plasuje się poniżej kosztów Skody czy Opla. Co do paliwa to porównując z poprzednim autem (Opel Astra H 1,6 115KM Kombi) to różnica w spalaniu już mi zaoszczędziła (przy tym samym przebiegu) na przegląd gwarancyjny... W mieście różnica dochodzi do 3-4l na każde 100...
Dodane 5 lat temu
4,0
~R
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Nie wiem skąd te wszystkie wyniki się biorą, nie jeżdżę jakoś agrsywnie, ale przy jeździe 100% miasto nie da się zejść poniżej 9l, w cyklu mieszanym 50/50 normalnym wynikiem wg komputera są okolice 7,5. W trasie najniżej udało mi się zejść do 5,8 nie przekraczając 100kmph z odrobiną wyprzedzania, ale jak dodać do tego 30km obwodnicy 140kmph to srednia na 200km zrobionych wyszła już 6.3... Auto nowe, dobiłem dopiero do 3k km
Dodane 8 lat temu
3,0
~xawery1000
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
koszty w nowym aucie to przeglądy (wyszedł 900 pln) ale spalanie to porażka. te bzdury które wypisują ludzie to jakieś brednie. spalanie liczę nie ze śmiesznego komputerka tylko to co kupuję i płacę a to wychodzi około 8,5l do 9l przy normalnym użytkowaniu . w tzw trasie może byłoby 6,5 l i taka jest prawda. a tym co piszą o 5l to chciałbym aby powozili mnie za tą cena cha cha.
Dodane 5 lat temu
5,0
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Samochód jest bardzo oszczędny przy spokojnej jeździe. W zasadzie tylko koszt przeglądów w ASO jest przeciętny. Okresowe serwisowanie aut japońskich nie należy do najtańszych, ale odwzajemnia się bezawaryjnością. Stara, dobra szkoła serwisu - obowiązkowa wymiana oleju po "dotarciu" i co 15.000 km wróży długą i bezproblemową eksploatację.
Dodane 6 lat temu
4,0
~Marcin
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Bardzo niskie spalanie, które o dziwo pokrywa się z informacjami podawanymi przez producenta z czym spotkałem się pierwszy raz mimo, że kilka samochodów już miałem. Silnik ma dopiero 1300 km przejechane a średnie spalanie w cyklu mieszanym pokazuje mi na poziomie 6, 3 litra a będzie jeszcze lepiej kiedy silnik już odpowiednio się ułoży.
Dodane 9 lat temu
5,0
~Krzysiek
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Spalanie jest mniejsze jak w moim poprzednim 2,0 HDI.Trasa -4 osoby ,klima,drogi krajowe i gminne ,tryb sport-5,7 l/100km bez żadnego starania się o taki wynik .Myślę ,że 5,5l jest jak najbardziej realne.W cyklu mieszanym 5,9-6,4l/100km.Trasa,autostrada,tempomat,140km/h-6,3l/100km.Miasto ,krótkie odcinki-7,5l.
Dodane 10 lat temu
5,0
~lucak
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średnia realna wyszła mi 6,3 L w zimę ( miasto + trasa 50/50 na pełnym baku), w lato 5,8 L. Raz przejechałem się na samych wysokich obrotach z pedałem w podłodze, po trasie 50 km średnia nie przekroczyła 9L/100 km więc dla mnie ok, bo ja tak i tak nie jeżdżę. W zasadzie nie było awarii niczego póki co.
Dodane 5 lat temu
4,0
~Beny...
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Na razie leje paliwo, nie wiem jak będzie dalej ale po to kupiłem suzuki by mieć spokój kilka lat. Gwarancja podstawowa 3 lata a co będzie w przyszłości zobaczymy. Plus za brak elektrycznego hamulca postojowego ten element zawiódł w mojej służbówce na ruchliwym skrzyżowaniu we Wrocławiu i był stresik...
Dodane 7 lat temu
4,0
~Powerslave
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
O kosztach utrzymania trudno mi na tym etapie cos powiedzieć, mam nadzieje, ze będą w rozsądnej wysokości:). Spalania nie sprawdzam jakoś szczególnie dokładnie,, wydaje się być w normie dla silnika o tej pojemności, w każdym razie na stację benzynową nie trzeba podjeżdżać zbyt często.
Dodane 10 lat temu
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Na razie jeden tani przegląd, paliwko umiarkowanie zużywane składa się na dobrą ocenę. Zwłaszcza jeśli ktoś realnie nie oczekiwał cudów ekonomiki od malutkiego silniczka turbo który wozi tyle samo co większe siniki więc musi realnie i praktycznie zużywać podobną ilość paliwa.
Dodane 8 lat temu
Suzuki SX4 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów