Szukaj

Oceny Suzuki SX4 I Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW 2006-2009

Podsumowanie 161 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki SX4 I Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW 2006-2009 - Oceń swoje auto
4,28
średnia ocena z 161 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
85%
użytkowników kupiłoby ponownie
Rozwiń podsumowanie

Wady i zalety – Przeniesienie napędu (24)

3,5
~Mariusz
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Inteligentny układ przeniesienia napędu jest raczej mało inteligentny, działa z dużym opóźnieniem i zwykle jest już "po ptakach"
4,7
~Adam
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Wejście napędu na drugą oś czyni cuda! Nie jest mi już straszna żadna zaspa ani błotnista droga!
4,2
~skyrek
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Bardzo dobrze sprawdza się wykorzystanie napedu na obie osi w warunkach zimowych podczas parkowania na naszym nie odśnieżonych bkolowiskach.
4,8
~sxfan
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Super zimą napęd 4x4
4,5
~Michał
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Zima i podjazdy pod strome zaśnieżone góry (nawet z załadowaną przyczepą) mu nie straszne.
4,8
~paulina
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
4,2
~cinczak
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
4,5
~Tomasz
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Moc silnika benzynowego (1.6 ; 107KM) przy tej pojemności powinna być trochę wyższa !!! Brak w ofercie Suzuki Motor Poland wersji z silnikiem 2.0 (benzyna) - to istotna wada marketingowa, wszak chętni na ten silnik są !!! Poza tym rewelacyjny napęd 4x4, świetne wyposażenie, dobre wykonanie / wykończenie. Przyzwoite spalanie na trasie.
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 I Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
8,4
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Wojtek M.
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Napęd 4x4 bardzo dobrze sprwadza się w mieście (szczególnie w zimie) jak i podczas wyjazdów w lekki teren. Świetnym pomysłem jest możliwość dowolnej konfiguracji przeniesienia napędu (od napędu tylko na przednie koła aż do zblokowania 4x4). Dobrym pomysłem jest ustalenie limitu odłączenia się stałego napędu 4x4 na 60 km/h co pozwala na jazdę np. w zimie po mieście ze stałym napędem obydwu osi.
4,5
~maridor
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Duża frajda z jazdy w śniegu, deszczu i po suchych, krętych drogach.
Suzuki SX4 I Hatchback