Szukaj

Lista ocen Suzuki Grand Vitara II (153) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Bartek M
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.0 140KM 103kW
Prowadzenie jest bardzo oki. Samochód nie przechyla się na boki prawie w cale. Niestety komfort resorowania jest przeciętny. Zawieszenie zestrojone jest dość twardo co np mi nie za bardzo przypada do gustu zwłaszcza przy 17 calowych letnich oponach (na 16 tkach zimowych jest dużo lepiej warto jest przy rozmiarze 16 pozostać jeśli chcemy mieć chociaż trochę komfortu). Wiadomo jak ktoś lubi sztywne zawieszenie to bardzo mu się te nastawy...
2,0
~Piotr
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Tu jest dostatecznie. Trzeba uważać na przesuniety środek ciężkości, który daje o sobie znać szczególnie na zakrętach na mokrej lub śliskiej nawierzchni. Moim zadniem ma zdecydowanie za twarde zawieszenie bądż co bądż ma wielowachacze! A ja mam wrażenie jakby z tyłu była belka. Po za tym okazało się po przejechaniu 20000 km że samochód ten ma jednak problemy z utrzymaniem właściwej geometrii kół. Serwis jest bezradny - zrzucają winę na napęd...
3,0
~baka1408
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
W terenie - jest w porządku. Rewelacji nie ma, ale na śniegu, błocie Grand Vitara sobie radzi, choć zdecydowanie nie tak dobrze jak Mitsubishi L200. Na szosie niestety znów jest tragicznie. Pomijam fatalne trzymanie się samochodu w zakrętach (w końcu to SUV) oraz super-czuły układ kierowniczy bez progresji przy większych prędkościach (lekki ruch przy 120km/h i można wylądować na poboczu, bo kierownica jest nadwrażliwa). Ale najgorszą rzeczą...
5,0
~chaoswarrior@interia.pl
Suzuki Grand Vitara II
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
Niesamowita przyjemność jazdy ze stałym napędem 4x4. Doskonała trakcja w każdych warunkach pogodowych. Tam gdzie inni wymiękają, zwalniają, nie mogą zaparkować czy ruszyć Suzuki nawet nie zauważa, że coś jest inaczej :) Auto idzie jak przyklejone do drogi. Nawet podczas bardzo ostrej jazdy po zakrętach (tak, takim autem też się da :)) zachowuje się bardzo dobrze. Limit przyczepności jest trudny do osiągnięcia (przy tym silniku - może przy...
4,0
~emigrant
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Daje dobrze ; plusy;-stabilny na drodze,nie buja,nie wychyla(opony 225/60/18 dunlop sport),hamowanie pewne, minusy;-na tych oponach dla mnie ciut za twardy,podskakuje na nierownosciach ,dlatego na przyszla zime zmieniam opony na 225/75/16 all terrain bf goodrich, Najwiekszy plus tego auta, to naped,nie probowalem go w off roadzie ,ale zima(ok 20 cm sniegu) na letnich oponkach na pagorkach jechal bez przelaczania reduktora,tak naprawde na tej...
4,0
~maxpawel
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 1.9 DDiS 129KM 95kW
Samochód używany głównie miejsko i drogowo zatem trochę twardo. Ale jak ktoś chce coś miękkiego to może sobie kupić Forda np. Za to koleiny, nierówności drogi pokonuje fantastycznie. Dość stabilny. Bałem się, że duża buda i wysokie zawieszenie sprawią kłopot, ale pewnie dzięki sztywnemu dość układowi samochód zachowuje się poprawnie. Zdarzyło mi się, że musiałem w deszczowy dzień zjechać w rozjechaną przez ciężarówki błotnistą drogę, w którą...
4,0
~Mr.E
Suzuki Grand Vitara II
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
auto w 50% na ramie więc sztywno i twardo co czuć na dziurach jako nieprzyjemność ale docenia się na zakrętach, przy wietrze bocznym oraz w terenie - auto stabilne i przewidywalne - dla mnie to jest ważne; fakt że można przejechać z dużą prędkością pod względnie wysoki krawężnik i dziury i oprócz nieprzyjmenych dźwięków zawiedzenia nic się nie stanie - wahacze wymienione dopiero po 170 000 km po Polskich drogach i to ze względu na tylne...
1,0
~zs
Suzuki Grand Vitara II
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
Masakra, zawieszenie przednie stuka od nowości na poprzecznych nierównościach w sposób niewyobrażalny. Auto wymagające co roku wymiany gum stabilizatora przy delikatnej jeździe. Kto ruszy Vitarą kilka razy w teren nawet lekki to niech szykuje kasę na naprawy bo wszystko pojedzie osobno. Ponadto wady konstrukcyjne układu hamulcowego (tylne bębny)nie wspomagają przednich tarcz a te z kolei przy tej masie krzywią się na potęgę. Producent podobno...
3,0
~wheelie@interia.eu
Suzuki Grand Vitara II
SUV 1.6 i 16V 106KM 78kW
Przeciętny, ponieważ samochód jest bardzo zwrotny, ciężko jest wejść nim w poślizg dzięki napędowi 4x4 i to stanowi duży plus. Niestety zawieszenie jak na samochód powiedzmy\"terenowy\", jest kiepskie; po przejechanych ok 60000 km na różnych nawierzchniach(nie jeżdzony był wogóle w terenie, chodzi o dziury), zawieszenie było do wymiany. Analogia że to samochód terenowy, więc ma duże koła i niezniszczalne zawieszenie, niestety nie działa w...
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara II
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
8,7
l/100km
9,3
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Bartek M
Suzuki Grand Vitara II
SUV 5d Facelifting 2.0 140KM 103kW
Prowadzenie zaskakująco pewne jak na terenówkę. Nadwozie nie przechyla się na zakrętach. Można z powodzeniem śmigać po zakrętach. Niestety trochę gorzej jest z komfortem. Dość twarde nastawy zawieszenia powodują przeciętne wybieranie nierówności zwłaszcza tych mniejszych. O dziwo z większymi wyrwami auto daje sobie lepiej radę. Co prawda po pewnym czasie śmiało można się do wspomnianej wyżej twardości przyzwyczaić ale mimo wszystko...
Suzuki Grand Vitara II