Szukaj

Lista ocen Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013 (20) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Nigdy więcej Subaru
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Przyspieszenie jak na 2.0 diesel OK. Natomiast praca na wolnych obrotach masakra, silnik skacze, jakby miał zaraz się rozsypać ! Masakra ! Klekotanie zaworów .... Jak włączy się ogrzewanie to obroty silnika na postoju mają 1000obr/min !!! i wtedy słychać jak silnik pracuje - jak Pan samochodzik - pr pr prrrr prr . Mieszkam w terenie górzystym i przy zimnym dniu ruszanie z takimi obrotami to masakra, puszczając delikatnie sprzęgło auto...
5,0
~Subikun
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Zmieniłem samochód służbowy z Q5 na Outbacka. Żona trochę kręciła nosem, że w środku wygląda tanio. Dałem się jej raz przejechać. Znowu jeżdżę Audi. Żona wzięła Subika. Po prostu rekacja na gaz, radość z jazdy jest zupłenie inna. Komora silnika nie jest wygłuszona jak w markach premiach, on po prostu świetnie pracuje. Bardzo liniowo rozwija momenta. Moc maksymlna niby tylko 150 KM ale przy 3500rpm czyli jakieś 800rpm mniej niż u innych.
3,0
~trzeba było kupić normalnego Suva.
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Praca na biegu jałowym poniżej krytyki. Szarpie, rzuca silnikiem, jak załączy się klima ma ochotę zgasnąć. Olej wcina jak głupi. Zresztą już w salonie dostałem litr na dolewki i jest kontrolka poziomu, więc Subaru zdaje sobie z tego sprawę. To moje pierwsze auto, co nie przejeżdża od wymiany do wymiany bez dolewki. Przy 30000 padły świece żarowe, ale po wielu telefonach i rozmowach wymienili mi je w ramach gwarancji.
5,0
~Michalino
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Silnik rewelacyjny, trzeba tylko od czasu do czasu przeczyścić wtryski. Mam taki specyfik - dodaję przy tankowaniu. Wbrew pozorom najlepiej jeździ i mniej pali przy obrotach 2-3 tys. Mozliwa jest jada 1500 obr ale mam wrażenie że się męczy. Z kolei ciągnie nawte przy 4 tys obr. Zachowuje się jak benzyna.
4,0
~Darek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Jak na diesla bardzo dobry, cichy, dobra dynamika, ekonomiczny, dziura mała zwłaszcza jeśli trzyma się obroty powyżej 2000……wiadomo zawsze chciałoby się więcej…ale silnik bardzo dobrze komponuje się a klimatem tego samochodu dając poczucie pewności, niezawodności i bezpieczeństwa.
4,0
~Mariusz
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Cztery gwiazdki dlatego, że silnik z jakiś powodów czasem na biegu jałowym \"0\" pracuje głośno i niereguralnie. Inżynierowie Subaru też nie wiedzą WHY ?!?!? To moje drugie Subaru, poprzednie Legacy w Dieslu miało ten sam problem.
4,0
~Kali
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
oszczędny, dość cichy, po tuningu naprawdę mocny. Potrzebny dobry mechanik. W moim przypadku problemy z DPFem z powodu pękniętego dolotu, czego w ASO nie mogli zdiagnozować :(
4,0
~makarewicz71
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Wymiana krótkiego silnika na gwarancji i jest ok. Przejechane 230 000 km wszystko ok, silnik wymieniony przy 75 000. Bardzo mało pali, do 120 km/h około 6 litrów.
5,0
~BC
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Silnik jak dla mnie ma niespotykana elastyczność. ciągnie od 1300 obrotów, a powyżej 1500 to już bardzo ładnie przyśpiesza. Brak wibracji, nic nie słychać, trzeba śledzić obrotomierz.
4,0
~west
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Nie daję - doskonale,bo zawsze może być lepiej. Jak dla mnie kultura, elastyczność spokojnie wystarcza. Mi przypomina to diesla V6 Audi A6.
Subaru Outback IV Crossover