Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy II (30) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Szymon
Subaru Legacy II
Sedan 2.5 i 4WD 150KM 110kW
podobno to czolowka najbardziej niezawodnych samochodow - pierwsze Subaru - przebieg 145.000 - wymienialem: sprzeglo, uszczelki pod glowicami, glowice. Obecne Subaru - przebieg 135.000 wymieniam... uszczelki pod glowica... :(( Wersje i przyczyny w zaleznosci od serwisu i mechanika rozne - od: Paaaaaanie - ten typ tak ma, po stwierdzenie, ze gaz jest najwiekszym zlem - a ten na wtrysku sekwencyjnym to juz wogole... Cena uslugi w ASO 3.000-5.000...
5,0
~Zet.
Subaru Legacy II
Sedan 2.0 i 4WD 116KM 85kW
Poważniejsze usterki są sygnalizowane. Zrobiłem nim już ponad 45 tys. km i była regenerowana przekładnia kierownicza (wycieki oleju w wyniku wytarcia listwy zębatej i uszczelniaczy) - koszt to 600zł za regenerację i 50 zł robocizny. Oprócz tego wymiana 3 łożysk kół (łożyska po 150-180zł/komplet) i normalnych materiałów eksploatacyjnych. Poza tym brak usterek (i oby tak było dalej!).
5,0
~amlgo
Subaru Legacy II
Kombi 2.2 i 4WD 128KM 94kW
Na tle wczesniejszych moich aut to wyroznia sie niezawodnoscia, mimo ze to drugie w rodzinie i przez to troche zaniedbywane, nie generuje prawie zadnych \"niespodziewanych\" kosztow. Poprostu jezdzi i o nic nie prosi ...nabralem do niego zaufania i coraz wiecej nim jezdze. Do tego stopnia, ze ostatnio nawet swiadomie wybralem go w trase 850km w 12h :D
5,0
~arnold
Subaru Legacy II
Kombi 2.2 i 4WD 131KM 96kW
jeśli to można zaliczyć do poważnych usterek hehe :szyba elektryczna, regulator napięcia (nie było ładowania akumulatora na wolnych obrotach), przełącznik od regulacji nawiewu...dalej nie działa :( światło wsteczne (ale to nie żarówka) Poza tym wymieniłem rozrząd (podejrzewając że mam przejechane ok. 400 tyś. to najwyższy czas)
4,0
~Michał C
Subaru Legacy II
Kombi 2.0 i 4WD 116KM 85kW
W tym wypadku nie ma najmiejszych problemów nawet w wersji z turbo , jeśli się tylko dba to można przejechć około 300 tys/km na seryjnej turbinie!! Czy jakiś auto z dzisiejszą turbiną to potrafi?! Dla ludzi zainteresowanych - nie należy bać się wersji turbo pali o 2 litry więcej niż 2,2 a przyjemność z jazdy ....
4,0
~P.
Subaru Legacy II
Kombi 2.0 i 4WD 116KM 85kW
Wymieniałem tylko części eksploatacyjne. Klocki, tarcze, świece (jak się okazało, niepotrzebnie), sprzęgło. No i korozja, korozja, korozja... Niby nic nie widać, a jak się chcesz za coś zabrać, to się okazuje, że nie ma do czego spawać. Pilnować!
5,0
~pab
Subaru Legacy II
Sedan 2.2 i 4WD 131KM 96kW
Auto kupiłem z zawieszeniem do remontu. Po wymianie wszystkich części - cisza, spokój nic nie puka ;) Jeśli można to nazwać poważną usterką to padł krzyżak wału korbowego - koszt około 250pln wraz z montażem. Krótko: PANCERNE AUTO :)
3,0
~tomsas@poczta.onet.pl
Subaru Legacy II
Sedan 2.0 i 4WD 116KM 85kW
Właśnie to przerywanie.Najmądrzejsi nie wiedzą,czy to wina elektorniki,czy mechaniki.Już prawie wszystko sprawdzone,nic nie zepsute,a dalej przerywa.Kłopoty z rdzą na tylnych nadkolach i przy szyberdachu.
2,0
~ usia24@wp.pl
Subaru Legacy II
Sedan 2.5 i 4WD 150KM 110kW
Niestety na poczatku mialam pecha (uszczelki pod głowicami, przepalone zawory, pompa wody, kolo pasowe walu korb., problemy z pneumatyka - juz jej nie mam i bdb! lozyska w kole, przegub ) teraz jest na 5 :)
2,0
~jogi
Subaru Legacy II
Sedan 2.0 i 4WD 116KM 85kW
Jak na niezawodne auto b. dużo napraw, przez dwa lata m.in.: amortyzatory, wahacz, przepływomierz, przewody paliwowe, sprzęgło, łożyska w kole
Subaru Legacy II