Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza I Sedan (24) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Pięknie trzyma się drogi, zawieszenie nawet na polskich drogach bezproblemowe. Hamulce tragedia!!! Z przodu jakie-takie tarcze a z tyłu BĘBNY!!! :( Hamuje nawet OK ale tarcze miałem przegrzane przez poprzedniego właściciela i wibrowały po nagrzaniu a bębny zbytnio im nie pomagały. Zaciski po wyrobieniu gumek osłaniających na trzpieniach powodują dostanie się do środka piasku i zatarcie oraz korozje trzpieni. W rezultacie klocki są scieranie z...
5,0
~zakochany w Subaru
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Jeszcze czymś takim nie jeździłem (Peugeot306 1.4i, Honda Accord 2.0 pgmfi, Renault 19 TD, Opel Kadett 1.2, Audi A6 2.8 quattro) i nie potrafię porównać Imprezy do innego auta. Przednia i tylna szpera, dość dobre sprzęgło wiskotyczne, czynią pokonywanie ostrych zakrętów i zabłoconych dróg przyjemnością. Napęd quattro w Audi jest zdecydowanie gorszy, zarówno na mokrej krętej drodze jak i na błotnistych bezdrożach (u mnie nie ma kotroli trakcji...
5,0
~Tobi
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
To największa zaleta tego pojazdu. Fenomenalne prowadzenie, wielka radość z jazdy. Stały napęd 4x4 realizowany za pośrednictwem sprzęgła wiskotycznego z seryjną "szperą" z tyłu daje nieograniczoną frajdę - jazda "bokami" możliwa w każdej sytuacji:) Pewnym zaskoczeniem jest stosunkowo duża podsterowność w seryjnych egzemplarzach. Nie ma dyskusji o komforcie jazdy, ale to dobrze:)
5,0
~Thelyn gg:3129446
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Naped na 2 osie.Slyszalem ze rozlozony w stosunku 60(tyl)- 40(przod).Bardzo mieciutko.Nawet nie czuje dziur(co czasami nawet wylancza czujnosc).Kazdy kraweznik jest moj :D Dla mnie ciutke za miekko.W Hondzie mialem obnizone zawieszenie i utwardzone (-40mm i -35mm).Przy zakretach mocno przechylającą sie bude.Brak kubłów neistety powieksza to uczucie.
5,0
~misiek_rakieta@o2.pl
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
Subaru - i w wszystko jasne. Trzymanie w zakręcie bardzo dobre, na drogach gruntowych daje duże poczucie bezpieczeństwa, auto przechyla się ale nadal daje poczucie bezpieczeństwa. Puki co nie wytłuczone pomimo użytkowania od 1994 w Polsce. Na naszych dziurawych drogach całkiem komfortowe. Jak dla mnie wzorowo.
5,0
~polishbastard
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
Mały, miejski czołg. Na zawalony śniegiem parking idealny, lecz zwiedzanie terenów leśnych odradzam. Autem można brać zakręty dużo szybciej, niż innymi autami, w dowolnych warunkach pogodowych. Mimo braku ABS-u auto hamuje tak, jak powinno.
5,0
~tosemjo
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
generalnie jak już kupisz subaru nie myśl sobie że będziesz latał bokami jak Colin, auto mocno ryje przodem,trzeba troszkę czasu poświęcić żeby sie nauczyć, za to nie ma problemu w zimę, parkujesz gdzie chcesz
5,0
~tynek
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Symetryczne AWD, bardzo dobry promień skrętu, trochę twardo ale bez przesady. Ani razu się nie zakopałem tym autem a parkuję w zaspach, a w zakrętach na porządnej oponie idzie jak po szynach.
5,0
~Mateusz Piotrowski
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Układ jezdny, przeniesienie napędu i zawieszenie jest bardzo przyzwoite, choć troszeczkę za miękkie. Polecam Wymianę amortyzatorów na nieco twardsze AGX .
5,0
~Kuba
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Napęd 4x4 jest wprost idealny. W trudnych warunkach wiele razy uratował mnie przed uderzeniem w drzewo,a jednocześnie da się nim driftować.
Subaru Impreza I Sedan