Szukaj

Lista ocen Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002 (18) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bartek_e_p
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Układ kierowniczy jest całkiem precyzyjny, ale największą zaletą jest napęd na cztery koła i niski środek ciężkości. Mając dobre ogumienie w zakrętach trzyma się jak przyklejony, mimo wysokiego prześwitu. Jest trochę podatny na podmuchy wiatru, w trasie to przeszkadza. W lekkim terenie jest bezbłędny, zawsze radził sobie z zastanymi warunkami (czy to głęboki piach, błoto, śnieg czy wzniesienia). Fabrycznie z tyłu występowało zawieszenie...
5,0
~lautrament
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
O ile dobrze się orientuje, ta generacja Forestera ma zaporzyczony układ jezdny od Imporezy WRX i to by się zgadzało. Pewnie trochę zmieniła się charakterystyka poprzez zwiększony prześwit ale ja osobiście jestem zachwycony. Jeździłem wieloma nisko zawieszonymi Kombi, które nie trzymały się drogi tak jak Forester. Początkowo irytowała mnie podsterowność ale kiedy już opanowałem wychodzenia z poślizgu gazem, bardzo polubiłem poźlizgi. Zawias...
5,0
~Maciek 800
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Wysokie i ciężkie auto. A prowadzi się jak sportowe coupe. Dopiero jak się przesadzi z agresją to potrafi wyjechać przodem z zakrętu. A i niejednokrotnie miło zaskoczył nadsterownością. A kiedy jest mokro lub śnieżnie, z wrażenia spadają buty, nie ma problemu z włączaniem się do ruchu gaz puścić sprzęgło i już. Rozpedza sie jak szatan ale hamuje beznadziejnie.
4,0
~urztkownik
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Dobrze wybiera nierówności.Polskie drogi nie stanowią problemu.Amortyzatory z tyłu można wymienić na tradycyjne i koszta w czasie wymiany się znacznie zmniejszają.Niestety nie wiem jak auto sprawowało się na zawieszeniu pneumatycznym,gdyż już miałem wymienione,ale nie mam jakiś złych odczuć
5,0
~pj40
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Tył był od nowości (ponad 10 lat) nie wymieniany, więc podobno mogło być lepiej. Ale prowadzenie na śliskiej nawierzchni, na dziurawej drodze, przez kałuże, na błocie, po szutrze... zawsze odczucia były takie jakbym jechał po zwykłej, suchej drodze. Zatem: tylko pozazdrościć właścicielom tego modelu :)
5,0
~Wojtek
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Auto fajnie się prowadzi, pewnie trzyma się drogi, napędy nie do zdarcia. Układ hamulcowy mógłby być skuteczniejszy, dlatego dużo osób zakłada przednie zaciski z tarczami od Imprezy GT/WRX.
5,0
~Paweł
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Rewelacyjny napęd AWD. Silnik nie jest najsłabszy, a mimo to zerwać przyczepności prawie się nie da. W terenie wjedzie prawie wszędzie, ograniczeniem jest tylko prześwit i kąty.
4,0
~jury
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
w zimie i na sliskiej nawierzchni rewelacja. przylepiony do drogi-sprawdzałem przy wiekszych predkościach. szkoda ze nie mozna rozłączyć napedu.
5,0
~Marcus
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
fan-ta-sty-czny!!! jak już wiesz, że trzeba troszeczkę odpuscic na wejściu i potem rura!!! no i na śliskim nie do pobicia
Dziennik kosztów dla Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
61,00 zł
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Lord Lucius
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Doskonały napęd na 4 koła robi swoje do tego mam kontrolę trakcji.
Subaru Forester I