Szukaj

Lista ocen Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002 (16) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~bartek_e_p
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
U mnie jest 4-biegowy automat. Nie pomaga w kwestii oszczędzania paliwa (w mieście z reguły 13-15l/100km, przy prędkościach autostradowych podobnie, ale nieco lepiej, a przy trasach krajowych, gdzie jedzie się około 90km/h, da się zejść ze spalaniem poniżej 10l/100km). Szukając auta ważniejszy był jego stan, a skrzynia biegów miała dla mnie drugorzędne znaczenie. Dziś nie żałuję. W miejskiej jeździe i korkach to duży komfort, a w terenie radzi...
5,0
~lautrament
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Skrzyni brakuje piątego biegu, ale tylko przy bardzo niedozwolonych prędkościach. Poza tym drobnym mankamentem, który na polskich drogach nie jest odczuwalny, działa fantastycznie. Jest idealna do zabawy w terenie. Z uwagi na możliwość bardzo łagodnego ruszania nie, ograniczone jest niebezpieczeństwo zakopania się w grząskim terenie, a nawet gdyby, łatwo się wygrzebać.
5,0
~Maciek 800
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
W seryjnym samochodzie (bez podkręcania turbiny) niezniszczalna. Nawet off road i moja ciężka ręka nie są w stanie jej zabić. Za to ze sprzęgłem gorzej. Częste starty ze strzału ze sprzęgła i wspomniany offroad zabija sprzęgło w chwile. Podobno kupno akcesoryjnych sprzęgieł sportowych załatwia sprawę ale cena zniechęca do zakupu.
4,0
~Wojtek
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Dobrze zestopniowana, potrafi trochę haczyć, zwłaszcza przy biegu wstecznym, jednak nie jest to bardzo uciążliwe. UWAGA! Wiskoza wytrzymuje przebieg ok 250kkm, potem czeka nas regeneracja, obecny koszt ok. 500zł plus robocizna. W wersji turbo sprzęgło jest duuuuużo droższe niż w wersji 125KM.
4,0
~Paweł
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
4-biegowy automat. Powolny, paliwożerny i przy wyższych prędkościach obroty są zbyt wysokie, ale w terenie świetnie się sprawdza, w codziennej jeździe też. Podobno bardzo trwała, mi rzeczywiście nie sprawia problemów - za to plus. 5-biegowe manuale są mało trwałe.
4,0
~urztkownik
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Lewarek od skrzyni biegów mógłby być bardziej toporny,jak dla mnie jest zbyt delikatny.Na mniejszych prędkościach trzeba trochę lewarować,można się jednak do tego przyzwyczaić.Właściwie trudno się czegoś czepić.
4,0
~devdd
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Mogłoby być lepiej, jak to w japońcach czasami wsteczny trzeba wrzucać na 2 razy. Precyzja niestety dużo gorsza niż w poprzedniej hondzie.
4,0
~pj40
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Przełożenia ciekawie spasowane, ale raczej nie do jazdy miejskiej. Na trasie OK, ale przy wyprzedzaniu zawsze była redukcja do czwórki.
5,0
~jurytj@vp.pl
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
jezdzilem Haniami w Subce nie mam uwag plynnie czasem 1 i wsteczny po wysprzegleniu plynnie.
4,0
~Lord Lucius
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Skrzynia biegów ładnie pracuje z wyjątkiem wstecznego biegu czasami mam problem żeby go wbić.
Subaru Forester I