Szukaj

Lista ocen Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bartek_e_p
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Mój silnik przejechał ponad 250tys km i nie było z nim większych problemów. Odpala zawsze. Gdy kupiłem go 60tys km temu to już wtedy wyraźnie słyszalny był piston slap (tłok uderzający o cylinder) i na chwilę obecną nic się nie pogłębiło, a silnik poza stukotem słyszanym, gdy jest niedogrzany, pracuje wzorowo. Słyszałem z resztą historie o silnikach, które mimo piston slapa były jeszcze wyjmowane z auta i wykorzystywane przez dugi czas w...
5,0
~lautrament
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Od samego początku silnik zaskakiwał mnie swoją dynamiką. Mimo automatycznej, czterobiegowej skrzyni przekładniowej zawsze czuje się zapas mocy. Nigdy nie zdarzyło mi się wycofać z manewru wyprzedzania, wystarczy ręcznie zredukować bieg lub depnąć na tyle energicznie żeby zadziałał \"kick down\". Ktoś może uważać że 177 KM to niewiele, ale ja osobiście znam niewielu ludzi którzy tak naprawdę, do końca i na każdej nawierzchni są w stanie taką...
5,0
~urztkownik
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Silnik typu bokser,trzeba się przyzwyczaić kiedy odpala,jest drobna róznica między tym a tradycyjnym.Trochę przeraża brak miejsca w komorze ale taka uroda.170 KM robi swoje,może disle na początku wyprzedzają ale w ruchu można juz sobie na wiele pozwolić.Trzeba jednak zdać sobie sprawę że nie jest to wyścigówka tylko SUV o b.dobrych parametrach.Turbo załącza się od 3000 obr. To też dobrze bo po co wcześniej.Nie boi się wysokich obrotów
4,0
~jury
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
jak na 170KM spisuje się bardzo dobrze na przejażdżki z rodziną wystarczy. zamontowałem zawór upustowy dodało ciut pewności. spalanie gazu przy super oszczędnej jeżdzie na 100km/h to 11-litrów
5,0
~Irek
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
2,0T - idealny silnik do tego auta. Dźwięk przy przelocie też :) a olej - turbo zawsze coś brać musi - u mnie ok 100-200ml/1000km w zależności od stylu jazdy i temperatury
4,0
~pj40
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Podobno w moim turbo słabo działało, więc moje odczucia niestety są niewspółmierne, ale wyglądało to tak że silnik żył dopiero powyżej 3000 obrotów. No a do tego strasznie głośny :(
5,0
~Oregano
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Lekka turbodziura, ale potem... Jak w Need For Speed. Naprawdę super. Jesli chcesz jechac dostojnie tez jest ok bo prawdziwy czołg. Masa robi swoje.
4,0
~Wojtek
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Ładne brzmienie, wysoka bezawaryjność i kultura pracy. Dość ciasno w komorze silnika, ale też nie ma dramatu ja uważają niektórzy.
4,0
~Maciek 800
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Po subaru turbo można by spodziewać się lepszych osiągów. Ale masa robi swoje. W zimie i tak jest nie do pobicia.
5,0
~Michał
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Turbo czyni to autko całkiem żwawym, aczkolwiek trzeba go wysoko kręcić. Przyspieszenie niezłe, prędkość maksymalna poniżej 200km/h.
Subaru Forester I