Szukaj

Lista ocen Skoda Superb III Kombi (50) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~filip_22
Skoda Superb III
Kombi 1.4 TSI 150KM 110kW
1.4T/150KM/250 Nm. Niby parametry lepsze niż w klasycznym 2.0 ale dla tego pojazdu to minimum. Niby 8.5s do setki ale jakoś tego nie czuć. Silnik zabiera się do roboty od 1500 i rzadko kręcę go powyżej 3000. Charakterystykę ma jak diesel. Na początku zaskoczyła mnie cisza - nie wiedziałem kiedy się wyłączał na postoju. Po przejachaniu 13k KM silnik już wyraźnie słychać i czuć że maszyna musi się napracować ale zawalidrogą się nie bedzie....
4,0
~Świerszcz
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW
Silnik 2.0tdi z DPF oczywiście rozrząd w tych autach jest wadliwy jak pompa wody, czy rolka napinacza, nie ma szans żeby wytrzymał 210tys po rozrząd wymieniałem przy 120tys i miał już dość rolki i pompa szumiały, pasek też był w nie najlepszej kondycji, jeżeli zamierzasz kupić diesla to od razu do wymiany rozrządu wraz z pompą wody, pompa wody oczywiście jest elektryczna, chłodnica EGR cieknie trzeba mieć to na uwadze jeżeli ubywa płynu...
5,0
~Unknown
Skoda Superb III
Kombi 1.8 TSI 180KM 132kW
Byłem bardzo zadowolony z tej jednostki. Jest to poprawiona konstrukcja, różniąca się od silników sprzed połowy 2015 roku, które cieszą się złą sławą. Oczywiście zawsze mogłoby być więcej mocy, szczególnie jadąc pełnym autem na wakacje, natomiast do codziennego przemieszczania w zupełności wystarcza. Spalanie bardzo przyzwoite, niejednokrotnie potrafi zaskoczyć. Według internetowych opinii sam silnik ma więcej niż katalogowe 180 KM i przy tej...
4,0
~manfretka
Skoda Superb III
Kombi 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Silnik jest. Działa. Natomiast to co mnie doprowadza do wściekłosci to start-stop. Czasem gasi silnik nawet zanim się rozgrzeje. Czasem nie gasi praktycznie wcale. Bardzo lubi za to zgasić silnik podczas manewrów parkingowych, co powoduje że zamiast parkować czeka się aż silnik ponownie się uruchomi i wspomaganie kierownicy zostanie przywrócone. Każde uruchomienie i wyłączenie powoduje trzęsienie się całego auta.
5,0
~Mike
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW
Wiele osób może uważać, że silnik TDI 150 KM jest za słaby do tak dużego samochodu. Nie zgadzam się, setka w 9.0 sekundy w zupełności wystarcza, do tego dobre turbodoładowanie robi swoje. Bezpiecznie można wyprzedzać w każdych warunkach, a o to w końcu chodzi. Apetyt na paliwo w wersji TDI 150 KM naprawdę niewielki, czasem brakuje napędu 4x4, niemniej ten silnik w tak dużym aucie naprawdę daje radę!
3,0
~Damian
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW
Miałem ekscesy typu uszczelka pod głowicą, przewód adblue . Ogólnie motor dynamiczny , mój ma zrobiony program na 190km i śmiga pali nie dużo bo 6,7 udało mi się na trasie przy jeździe blisko 200 km/h wtedy tez uszczelka zrobiła strajk ale ponoć wadliwe fabrycznie były przy spokojnej przepisowej jeździe to na trasie poniżej 5 a miasto 5,6 , wymieniałem jeszcze świece żarowe
4,0
~Konrad
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 190KM 140kW
Paliowożerny , ale dynamiczny i dobrze wyciszony. Warto zaznaczyć, iż nie lubi wysokich obrotów, ale skrzynia dsg świetnie dobiera biegi i samochód zachowuje niespotykaną dynamikę w każdych warunkach jazdy. Potężny moment obrotowy daje się odczuwać już od 1600 obr/min. W porównaniu z cieższym modelem audi z 3.0 tdi- odczuwalne osiągi na tym samym poziomie.
5,0
~Michał
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 190KM 140kW
Najlepszy według mnie punkt samochodu. Dynamika ok, wyciszenie lepiej niż ok, trochę wysokie spalanie, ale przy mocy 190 KM oczekiwania 5.0 L na setkę są złudzeniem. Średnio wychodzi 7.5 l /100 km. Miasto ok 8l/100km, autostrada prawie 10l/100 km ( dużo ponad limit :). Trasa do 120 km/h - ok 6.5 l. Jeśli chodzi o stosunek - wielkość, masa i moc: jest ok.
5,0
~darek
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 190KM 140kW
Żwawo i mocny silnik z wyraźnie zmieniającym się trybami pracy w zależności od zachowań kierowcy. Auto traktowane delikatnie jeździ bardz łagodnie i delikatnie na niskich obrotach, późno zmienia biegi. Ale mocniejsze naciśnięcie na gaz powoduje autoryzaczna zmiane parametrów. System jest ustawiony bardzo dobrze.
Dziennik kosztów dla Skoda Superb III Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,1
l/100km
9,3
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Dariusz
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TSI 280KM 206kW
Mam chipa więc na hamowni wyszło że ma moc ok 340KM. Sam silnik nie sprawia problemów, duży zapas mocy wystarczy naprawdę na wszystko co kierowcy może wpaść do głowy na drodze. Pozwala na dużą dynamikę jazdy. Oczywiście szybka jazda albo mocno dynamiczna jazda przekłada się momentalnie na wysokość spalania.
Skoda Superb III Kombi