Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW 2008-2013 (17) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~rachunek@o2.pl
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Elastyczność jak na 1.8 bdb. zasługa turbiny + DSG. Brak turbodziury. Kultura pracy słaba. Przy odpalaniu odzywa się bezpośredni wtrysk i efekt jak w dieslu wyższej klasy. Przy delikatnej jeździe do 3000 obr. jest dostateczna kultura pracy silnika. Powyżej 3000 obr oraz przy dynamicznym sposobie jazdy kultura pracy pozostawia wiele do życzenia (słychać bezpośredni wtrysk, metaliczna głośna praca) Ogólnie dół dobry góra słaba, ale to może...
3,0
~Rafuzz
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Jak na tak duże auto i moc 160 koni zbiera się całkiem nieźle. Skrzynia DSG 7-stopniowa (dopóki nie padnie, a lubi to zrobić) dobrze współpracuje z silnikiem i potrafi uwydatnić jego moc kiedy trzeba, choć tej mocy za wiele przecież nie ma. Trochę słaby, a nawet powiedział bym śmieszny jest odgłos pracy silnika słyszalny od wewnątrz. Coś jakby jechało się blenderem. Ale turbo jakoś daje radę i na wyższych obrotach blender trochę zamienia się w...
5,0
~uzytkownik
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik NIE BIERZE oleju, wersja BZB. Ktoś popisał w internetach o koszmarnych konstrukcjach i w ogóle sama masakra, że spala oleju więcej niż benzyny, tylko jakoś mam wrażenie, że ci ludzie wszystko znają tylko z internetowych opowieści i oczywiście one są bardziej wiarygodne, niż te od właścicieli... :) Ewentualnie może zdarzają się problemy, ale może ktoś wymienia olej co 30 tys., zamiast normalnie co 10-15 tys., albo leje jakiś najtańszy syf.
4,0
~Olek
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik cichy,elastyczny,zrywny można liczyć na szybkie przyspieszenie kiedy sytuacja na drodze tego wymaga, jedyna uwaga przy schodzeniu z obrotów słyszalny gwizd turbiny( nie wiem może taka uroda tych turbin) ogólne wrażenie pozytywne Spalanie oleju około 0,5 l na 3-4 tys km ( lekki zaskoczenie ponieważ w poprzednim samochodzie w Lagunie wymiana co 30 tys i nic nie dolewałem)
5,0
~Sław
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Jazda samochodem z tym silnikiem to sama przyjemność. Silnik ten jest bardzo cichy a zarazem elastyczny. Uważam, że silnik 1,8 TSI jest bardzo dużą konkurencją i stanowi alternatywę dla silników TDI. Samochód pomimo swojej dużej masy ok. 1500 kg przyśpiesza bardzo płynnie. Myślę, że jest to częściowo zasługą skrzyni DSG.
5,0
~czaki
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
W ciągu 100 tys. raz uszkodziła się turbina. Poza tym wymieniane tylko płyny i oleje (w tym co chyba ważne, to także paliwa). Te 160KM, to jak najbardziej adekwatny silnik. Można wyprzedzać bezpiecznie. Poniżej tej mocy raczej może być już ciężko jak na tak ciężką limuzynę.
4,0
~Makaro
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Bardzo dobrze. Choc nie idealnie. Poprzednio jeżdziłem też Superbem 1.9 tdi dopalonym do ok. 170KM i tu przewaga Diesla była bardzo wyraźna. Od samego dołu rwał aż miło. Tu zaczyna dopiero od ok. 3500 obr. Za to kultura pracy i hałas to przepaść. Oczywiście ma korzyść benzyniaka.
2,0
~Krzych
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
bierze olej więc jak w starym polonezie wożę olej w bagażniku i na trasie dolewam jeśli kontrolka się zapali. Tsi może brac nawet do 1 litr oleju na 1000 km tak jest zapisane w instrukcji
5,0
~Jarek
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik jest znakomity, bardzo cichy w całym zakresie obrotów, bez wysiłku rozpędza auto do ponad 200 km/h. Świetne przyspieszenia i elastyczność. Wadą jest dość wysokie spalanie oleju - ok. 1 l na 5-6 tys. km.
5,0
~wrotas2
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Po prostu bajka. Bardzo elastyczny, dzięki bespośredniemu wtryskowi ładnie ciągnie od dołu, a później jest już turbo. 8,5 do \"setki\" na drugim biegu i później również bardzo żwawo.
Skoda Superb II Sedan