Silnik super, duży , nie wysilony, mocny,
idealny na trasę. 180km/h można lecieć kilkaset kilometrów i zachowuje się wzorowo
Prosty w budowie i obsłudze, bierze trochę oleju
Po wymianie na pojedyńcze cewki lepiej pracuje, przynajmniej na wolnych obrotach
Na lpg zachowuje się idealnie
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia piątka, ale biegi są długie
5,0
Układ jezdny
Wielowahacz na przodzie - świetny komfort, poliuretany w tylnych wahaczach (banany) i jest super
Z tyłu belka, bez zarzutu
3,0
Karoseria
To Passat b5 z dłuższą podłogą
Korozja - purchle na drzwiach i na tylnej klapie
Tylne błotniki na wysokość progów lecą
Tylne drzwi bardzo długie, wygodnie się wsiada, za to bagażnik niepraktyczny - kanapa się nie kładzie
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki parkowania pomagają przy cofaniu, auto jest długie, ale można się nauczyć
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką jak w pasacie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, warunkiem sprawne silniczki od sterowania klap nawiewu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu tyle miejsca, że można wyprostować nogi
Fotele wygodne, z przodu wyprofilowane
Z tyłu duży podłokietnik
5,0
Wyciszenie
Przy 160 km/h w aucie cisza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bezawaryjne
Części zamienne tanie
Średnie spalanie lpg 12 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jak za a6c5 czy pasata b5
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynie pierdoły typu zamek drzwi czy silniczki nawiewu - ale to stare auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawiodło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 193KM 142kW
[l/100km]