150KM do codziennej jazdy w zupełności wystarczy. Na drogach expresowych i autostradach zapewnia dobre prędkości przelotowe.
Zużycie średnie na poziomie 6,2-6,5L/100km. Cicha praca
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie pozytywne wrażenia, chociaż czasami zamula ze zmianą biegu na wyższy dążąc usilnie do trzymania jak najniższych przełożeń.
4,0
Układ jezdny
Dziwne szumy dochodzące z przestrzeni bagażnika.Pomogło doklejenie pianki wygłuszającej do podłogi bagażnika, bo mata w bagażniku mega po taniości.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Simply clever..hmm brak miejsca na telefon, uchwyty na napoje w konsoli środkowej mogłyby być przesunięte do przodu. Mały schowek środkowy.Plus za schwki w drzwiach.
Minus za zamianę przycisków na ustawienia na ekranie dotykowym.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Minus za nawiewy centralne, które są za nisko ulokowane i dmuchają na ręce.
Ogólnie wentylacja jest OK, szybko schładza i ogrzewa wnętrze auta.
Ciekawe pozycje w ustawieniach klimatyzacji to chłodzenie lub ogrzewanie stóp oraz odświeżanie powietrza we wnętrzu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Do prędkości 100km/h jest ok., powyżej robi się głośno za sprawą owiewającego powietrza.
Odgłosy toczących się kół dość dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po zakupie pierwsze co szwankowało to infotaiment, który notorycznie się wieszał, mimo systemowych aktualizacji
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
[l/100km]