Inne
: Przestronność wnętrza, wyciszenie, zużycia paliwa
5,0
Całokształt
Wizualnie prezentuje się bardzo dobrze - typowa klasyka, która nie znudzi się za rok, dwa czy pięć. Wewnątrz jest bardzo przyjemnie wykończone, nie porywa włoską fantazją, ale też nie jest japońskim ascetyzmem. Jeździe się bardzo komfortowo jak na samochód segmentu C, któremu jednak na swoje wymiary blisko do segmentu wyżej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik o pojemności 1.5 jest zdecydowanie wystarczający i na miasto i na trasę. Nie jest to samochód rajdowy, lecz elastyczność jest w porządku.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna jako świadomy wybór. Skrzynia automatyczna DSG nie przekonała mnie z uwagi na lag występujący przy ruszaniu. Manual daje poczucie panowania. Nie miałem żadnych awarii, szarpań czy problemów z wbiciem biegu. Całkiem bezproblemowa.
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
Po kilku miesiącach użytkowania wszystko w porządku.
Komfort
5,0
Widoczność
Auto dobrze przeszkolone, więc widoczność bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Po przesiadce z krótkich, japońskich foteli w O4 uczucie pełnego komfortu. Obsługa kokpitu intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pozytywnie zaskoczony. Szyba odparowuje w kilka sekund. Ogrzewanie działa szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód segmentu C, ale miejsca jest bardzo, bardzo dużo.
5,0
Wyciszenie
Po przesiadce z Toyoty mam wrażenie, że samochód jest bardzo dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co poza tankowaniem paliwa żadnych kosztów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tania, ale za takie same pieniądze można kupić małego crossovera z małym bagażnikiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dotychczas brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]