Układ elektryczny
: W samochodzie za ponad 130 tys. mozna sie spodziewać bezawaryjnej elektroniki. Kupować tylko z przedluzoną gwarancją.
4,0
Całokształt
Auto ładne, pojemne, wygodne. Wyciszenie mogłoby być lepsze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny (prędkość max. 230 kmh) a spalanie od 4.9 przy oszczednej jezdzie (kola 18") do 19.5l przy prędkosci maksymalnej. Srednio od 5.5 do 7l
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma problemów z biegami, jednak w 20 letnich VW skrzynia chodziła lżej i była bardziej prycyzyjna
5,0
Układ jezdny
Sztywny ale też komfortowy. Oceniam dobrze.
4,0
Karoseria
Ładna. Za krótko na krytykę. Jednak brakuje uszczelek i widać na progach brud
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki mogłyby być węższe
4,0
Ergonomia
Ogólnie bardzo dobra. Obsługa tabletu psuje ogólne wrażenie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Środkowe nawiewy dostarczają zimne powietrze i nie da się tego kontrolowac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest super.
4,0
Wyciszenie
Mam wrażenie, ze w aucie za 135.000 zł mogłoby być lepiej. Auto bardzo opływowe, ale szkoda zaoszczędziła na wyciszeniu drzwi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Skoda cenowo jest już VW, nie widać różnicy. To VW ze znaczkiem Skody.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest z lutego 2021 więc wiekszosc rzeczy na ktore narzekali poprzedni komentujący jest już poprawiona. Na razie (4000 km zrobione) 'tylko' 3 razy błędy systemów wystąpiły i było to na samym początku. Mam najwyższą wersję wyposażenia. Polecam zarejestrować system infotaiment w Skodzie, mam wrażenie, ze wtedy auto samo wgrywa aktualiazacje i pozbywa się błędów.
Uwaga na asystentów - aktywny tempomat to bajer i uważam za niebezpieczny. Poza tym wnaszym kraju ogranicznenia predkosci uniemozliwiaja plynna jazde uzywajac tej fukcji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza elektroniką nic sie nie dzieje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]