Wygląd zewnętrzny na plus, wewnątrz na plus, spalanie na plus. Ilość usterek związana z elektroniką masakra non stop coś masakra. Po 7500 tyś zaczęły klocki szorować masakra.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje cicho, odczuwalna jazda po przełączeniu na trzy cylindry.
3,0
Skrzynia biegów
Brak elastyczności, odczuwalne opory trzeba dopchać
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie mogło by być lepsze ale tragedii nie ma
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo oszczędny silnik przy normalnej jeżdzie przepisowo nawet poniżej 5l/100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
Z tymi usterkami i licznymi wizytami w serwisie stanowczo za drogo.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po użytkowaniu 6 miesięcy wizyta w serwisie 5 razy elektronika masakra infotech zacina się a wówczas nic nie możesz zrobić non stop jakieś zapalające się usterki. Serwis bezradny bo nic nie wiedzą nic nie mogą zrobić robią tylko to co producent zaleca. W mojej ocenie z tak licznymi usterkami nie powinien być wypuszczony do sprzedaży
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dochodzące delikatne stuki z komory silnika wg serwisu pochodzą z zaworu odprowadzającego ciśnienie ze zbiornika paliwa przy pokazaniu dwóch inny egzemplarzy brak takiego stukania - serwis nie widzi problemu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]