Układ elektryczny
: Nie kończąca nie sprawa ciągłych usterek
4,0
Całokształt
Po 5 miesiącach użytkowania i niezliczonych wizytach w serwisie z elektroniką - zaczynam żałować zakupu oraz kolejnych aut do firmy. Póki co wstrzymałem zamówienia na następne Skody. W każdym to samo, wersje z mniejszym radiem (to istotne) - prawie nic nie działa dobrze, stale i stabilnie i ciagle się zawiesza, nikt nie ma pomysłu jak sobie z tym skutecznie poradzić, podobno producent wymieni wszystkie radia, ale nie wiadomo kiedy. Póki co skończyła nie moja cierpliwość po wyłączeniu się poduszek powietrznych i samoistnych połączeniach "auta" z SOS, oddałem na amen do serwisu, pozostałe na dniach i nie odbieram do czasu jak wszystko będzie ok. Tym samym wróciłem chwilowo do O3 "ten sam" silnik i .... juz jestem pewien, co przypuszczałem od początku: O4 jest mniej dynamiczna, pewnie filtr cząstek ją "zamula". Na potwierdzenie w necie są testy wideo z prób przyśpieszenia, różnica w realu O3 vs O4 to 0,5-0,7 s do setki - to naprawdę czuć. Katalogowe 8,2 to chyba tylko w teorii. Gdybym mógł wrócić do wiosny to byłoby mi łatwiej mając dzisiejsze doświadczenia zmienić Skodę we flocie na konkurencję - nic z VAG. Prawie pół roku doświadczeń na kliencie i igranie z jego bezpieczeństwem to za wiele. Jak dla mnie kompromitacja producenta.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dramat z systemami elektronicznymi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]