Auto spełniło moje oczekiwania w pełni. Jestem bardzo miło zaskoczony jakością wykończenia. Czuje się w tym aucie prawie jak w klasie premium. Bałem się kłopotów z systemem inforozrywki, ale widocznie poprawiono soft, bo nic się nie przycina jak dotąd opisywali użytkownicy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to demon mocy, ale zawalidrogą też nie jest. Dodatkowe 50 Nm z silniczka elektrycznego czasem się przydaje. Dźwięk 3 cylindrów bardzo przyjemny.Start stop niewyczuwalny.
5,0
Skrzynia biegów
W trybie drive nieco wcześnie zmienia biegi, ale jest też tryb sport i manetki do ręcznej zmiany jeśli chcemy nieco bardziej dynamicznie jeździć.
5,0
Układ jezdny
Tu kolejne zaskoczenie. Jest bardzo komfortowo jak na auto kompaktowe. Nie jest to RS, więc bardziej mi na tym zależało niż na szybkich slalomach....
5,0
Karoseria
Na razie brak zastrzeżeń. Linia bardzo ładna. Powłoki są teraz bardzo delikatne, więc zabezpieczyłem karoserię powłoką ceramiczną. Wygląda super i bardzo łatwo się myje...
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra do tego czujniki i kamera tylna bardzo pomagają.
5,0
Ergonomia
Jak to Skoda- wszystko bardzo przemyślane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa zgodnie z tym czego oczekuję. Szyby nie parują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest znakomicie.
4,0
Wyciszenie
Bardzo przyzwoicie. Pewnie dałbym 5 gwiazdek gdybym wziął opcję szyb z dodatkowym wyciszeniem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie wiadomo, że nic się nie dzieje. Pakiet serwisowy na 4 lata za 1200 to okazja. Wiadomo, że olej trzeba będzie wymieniać częściej niż zakłada interwał fabryczny jeśli chcemy autem pojeździć dłużej niż floty.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wysoka i cena też, ale na rynku nie ma dla mnie lepszego auta tak pakownego z automatem i tak wykończonego za te sto tysięcy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI EVO 110KM 81kW
[l/100km]