Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia IV Kombi (55) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
5,0
~Zimbrados
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Miałem dylemat-automat czy manual. Dotychczas tylko manual. Po zapoznaniu się z opiniami nt. manuala (który jest podobnie zawodny) wybrałem automat. Bardzo dobrze mi się jeździ. Biegi zmieniane są niewyczuwalnie. Wydaje mi się jednak, że automat powinien być trochę inaczej zestrojony tj. odrobinę wyżej się kręcić. Oczywiście na autostradzie sprawdza się 7 bieg- 2200 przy 120-125 km/h. Generalnie na tym etapie jest OK. Nię będę myślał co będzie...
4,0
~Arkos
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Na codzień- jest świetna i w moim odczuciu nie ma wad. Problem pojawia się przy dynamiczniejszej jeździe. W standardowym trybie- zamula strasznie i robi wszystko, żeby samochód spalił jak najmniej paliwa. W trybie SPORT ciągnie do odcięcia bez sensu, mimo, że w końcówce obrotomierza już nie ma NM i trzeba wrzucić wyższy bieg żeby auto nadal przyspieszało. Niemniej- na codzień- jest fantastyczna, niewyczuwalna.
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia IV Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
5,4
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Hoswood
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Skrzynia automatyczna, która szarpie jakby biegi wchodziły bez sprzęgła. Do tego wadliwy selektor automatycznej skrzyni biegów. Aso celowo zwleka z jego wymianą kasując za pierwszym razem błąd ( wraca po ok 100km) na dokładkę mamy psujący się sterownik skrzyni biegów. Jeśli ma się szczęście na sterownik czeka się ok 1,5 miesiąca jeśli nie to nawet 6 miesięcy…
Skoda Octavia IV Kombi