Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia III (247) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 116 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Michał Z
Skoda Octavia III
Liftback 1.4 TSI 150KM 110kW
Wyciszenie jest na poziomie właśnie 15-letniego Passata. Jazda w mieście - cisza i spokój. Do 120 km/h jest jeszcze bardzo komfortowo. Jazda na autostradzie ok. 140-150 km/h sprawia, że już słyszymy szum powietrza i opon, ale jest to na znośnym poziomie. Wciąż nie muszę podgłaśniać muzyki, albo możemy spokojnie (bez podnoszenia głosu porozmawiać). Przy 180 km/h szum jest już spory - głośniej muzyka :) coś za coś. Silnik na postoju i...
4,0
~maeri
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 140KM 103kW
Silnik cichutki w stosunku do o1 diesla. Zaczyna huczeć > 135 na autostradzie. W standardzie miałem opony 17 225/45 Dunlop lato , teraz mam 16 205/55 Goodyear UG8 zima. Huczą podobnie z tym że lekko zauważalnie ciszej jest na 16kach. Co do hałasów z belki - zawieszenie jest zestrojone twardo ale jest dobrze. Chociaż po prawdzie 90% tras mam po Belgii,Holandii i Niemczech. Mam dodatkową przestrzeń w bagażniku (podwójna podłoga) , niektórzy...
4,0
~kropi
Skoda Octavia III
Liftback 1.4 TSI 140KM 103kW
Silnika prawie nie słychać. Szum wiatru od 120 coś tam słychać, od 140 już bardziej. Praktycznie brak wyciszenia podłogi i bagażnika, bardzo słychać koła. Bagażnik już wyciszyłem, zbieram się do obklejenia matami wygłuszającymi całej podłogi, ale to poważne wyzwanie. Po wygłuszeniu bagażnika jest wyraźnie lepiej. Przeszkadza też trochę głuche dudnienie dochodzące z podwozia przy przejeżdżaniu przez nierówności. No cóż, nothing's perfect.
3,0
~kropi
Skoda Octavia III
Liftback 1.4 TSI 140KM 103kW
Na szczęście można to poprawić niewielkim w sumie kosztem, ale to wstyd że kupując nowe auto teoretycznie średniej klasy musimy się tym zajmować. Cicho jest przy niższych prędkościach - do 120 km/h na równej drodze pokrytej gładkim asfaltem. Niestety, słychać każdy wybój, przy wyższych prędkościach dołącza szum z drogi i świst wiatru. Tutaj wzorem był mój pierwszy mercedes W124 2.6 z 1988 roku, w którym szumieć zaczynało przy 180 km/h...
4,0
~r.
Skoda Octavia III
Kombi 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
Silnik, choć nie klekocze, wyraźnie słychać na postoju, we wnętrzu sporo ciszej, ale także silnik da się słyszeć, do 160 km/h da się normalnie rozmawiać, w zasadzie jak przy 90 km/h, powyżej tej prędkości trzeba podnosić głos. Wydaje się, że powoduje to przede wszystkim pęd powietrza, który zwiększa swoją prędkość między lusterkami a przednim słupkiem. Relingi też nie pomagają przy wyciszeniu.
3,0
~Grzegorz
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 140KM 103kW
Samo auto ok. Bardzo niskie szumy jak na tą klasę. Silnik cichy o niskim poziomie wibracji. Zawieszenie tylne jest bardzo kiepsko wytłumione. To najsłabszy element auta. Przy jeździe na pusto i dużych nierównościach jest to drażniące i męczące - dudnienie. Na co dzień OK. Na trasie b. dobrze. Ale szukam możliwości wyciszenia zawieszenia. Jazda z bagażem i pełnym stanem znacznie przyjemniejsza.
3,0
~SvenNkv
Skoda Octavia III
Kombi 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
Niestety w tym elemencie nie jest za dobrze. Oczywiście mogę odnieść się do poprzednich aut czyli forda Focusa 2006 r. i golfa 2010 r. Poziom hałasu porównywalny z fordem czyli wysoki. Przy 140 km/h można zapomnieć o słuchaniu radia. Rozmowy też raczej podniesionym głosem. Hałas generalnie jest duży i męczący. GOLF pod tym względem wypada dużo, dużo lepiej. Świetnie wyciszone auto.
5,0
~Mit
Skoda Octavia III
Liftback 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
Doskonałe wyciszenie. Można swobodnie rozmawiać przy prędkości 140 km/h. Testowałem wcześniej identyczną Octavie z silnikiem 1,6 tdi i wydawała mi się głośniejsza. Pewnie zaraz jacyś malkontenci powiedzą że w Audi i BMW jest lepiej, ale marki te kosztują 2 x więcej niż skoda, więc porównanie jest nie na miejscu. Według mojej opinii jak na samochód z dieslem z średniej półki doskonale wyciszony.
5,0
~Tito
Skoda Octavia III
RS Kombi Facelifting 2.0 TSI 230KM 169kW
Jak na auto w tej cenie i takiej marki moge dac szczere 5. Powyzej 140 jest odczuwalny spadek wyciszenia. Porownujac do Opla i Hyndaia to Octavia jest w srodku. Opel byl chyba minimalenie lepiej wyciszony poniewaz mial pakiet wyciszenie, a Hyundai powyzej 100 na godzine robil sie mocno glosny w srodku. Nie jest to Audi, BMW, Volvo czy Benz. Ale na swoja klase bardzo dobrze.
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia III
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
7,6
l/100km
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Łukasz
Skoda Octavia III
Liftback Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Na postoju silnik prawie nie słyszalny. Przy prędkościach do 100km/h wewnątrz można spokojnie komfortowo podróżować, rozmawiać a pasażerowie spać. Przy wyższych prędkościach jest już niestety gorzej. Hałas opływającego powietrza jest znacznie słyszalny w kabinie ale do zaakceptowania. W moim egzemplarzu przy ponad 140km/h bardzo hałasowała przednia wycieraczka
Skoda Octavia III