Szukaj

Oceny Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013

Podsumowanie 14 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,26
średnia ocena z 14 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
79%
użytkowników kupiłoby ponownie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013

4,9
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Moja ocena po 2 latach eksploatacji ciągle widnieje. Teraz jest 6 lat i ...bez zmian. Wymieniłem po raz pierwszy (i jedyny) hamulce z przodu (klocki, tarcze) przy 120kkm, a tylne klocki (tarcze nadal orginal) przy 150kkm. Prócz tego tuleje wahaczy przód (jakieś grosze) no i dekiel pokrywy, gdyż uszczelka zaczęła przepuszczać olej do turbiny, a niestety nie jest to element "rozkładany" i można zamówić tylko w ASO (koszt ok. 700 PLN)....
4,5
~Filip
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Taki samochód bardzo użytkowy. Wystarczający, idiotoodporny. Ten samochód nie jest dla fanów motoryzacji. To samochód użytkowy, przemyślany, dobrze skalkulowany, trwały, tani w utrzymaniu. Ma wszystko czego chce człowiek by jeździć z punktu A do B. Warto dopłacić do dobrej wersji wyposażenia, bo wraz z wersją zmieniają się często materiały z których wykonane jest wnętrze. Ambiete było chyba najtańszą wersją, mi się trafiła Elegance, to auto o...
4,9
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
2,0 TDI 140 KM, DSG, silnik nie CR i bez DPFu! Auto bardzo wygodne, duże, z minimalnym spalaniem i kompletnie bezawaryjne! Pierwszy "większy" finansowo przegląd przy 135kkm, kiedy to wymieniono tarcze i klocki przód oraz klocki tył (tarcze tył są oryginalne od nowości!) DSG spisuje się rewelacyjnie, ale olej w skrzyni wymieniam co 30 kkm a nie co 60 kkm, jak zaleca producent.
5,0
~Tomek
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Poprawka! To jest opinia o Skodzie Octavii 2.0TDi DSG z 2009r. bez CR i DPF! Miałem możliwość wyboru, więc wziąłem na pompo wtryskiwaczach i bez DPFu. No i i jestem przeszczęśliwym człowiekiem. Po przebiegu 150kkm nie robione nic, poza eksploatacją. Pierwszy raz hamulce wymieniłem przy 135kkm i jeszcze z tyłu zostały oryginalne tarcze! Auto wygodne, przestronne, bezawaryjne.
2,2
~Mr. A
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Autko po przejechaniu 90 tyś km sprawiało bardzo sporo kłopotów ale po kolejnych 10 tyś km DOSŁOWNIE rozlatuje się cały czas usterka i usterka co miało przejechać 100 tyś i na złom czy co? Skoda to kiepski wybór.
4,5
~T.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Dla mnie super. Niektórzy się śmieją, że mam tańszą podróbkę dobrego, niemieckiego auta. Niech się śmieją, ale mam auto niezawodne, w maksymalnej opcji, gdzie wszystko działa, nic się nie psuje i jest trwałe. Przykładem mogą być hamulce, których jeszcze ...nie wymieniałem. Zawieszenie sztywne, jakby samochód był nowy. Nic nie puka, nie stuka, a po naszych drogach przejeździł 90% przebiegu.
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~gruby dick
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Ogólnie warte polecenia auto, ale drugi raz bym go nie kupił w manualnej skrzyni biegów, do tego samochodu koniecznie wybierzcie dsg.
4,2
~Johann91
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Bardzo pakowne kombi wykonane z dobrej jakości materiałów.
2,3
~<)
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
NIE POLECAM to kiepskie auto mam je od 2009r i zero zadowolenia.
4,2
~Jd
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Skoda Octavia II Kombi Facelifting