Szukaj

Oceny Skoda Octavia II Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW 2008-2013

Podsumowanie 9 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Skoda Octavia II Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,01
średnia ocena z 9 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
89%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (12)

3,7
~Mikołaj
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Bardzo dobra dynamika silnika, rakieta pod maską samochodu dla ojca rodziny, która zaskoczy na światłach niejednego fana japońskiej motoryzacji.
4,5
~pawel_zmuda
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
3,2
~Józef
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik rewelacja, przy odrobinie umiejętności prawdziwa diablica.
4,3
~Piotr
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Obecna moc 218 km i elastycznosc pozwala na wiele frajdy z jazdy.
4,6
~WPX2
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Mniejsze spalanie niż wcześniej użytkowane 1,6MPI.
4,6
~WPX2
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
4,2
~zakap
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto ogólnie niezawodne, ale z dwoma incydentami w module komfortu. Spalanie w mieście dość wysokie bo ok 9-10 litrów, ale za to na trasie niewiarygodne, udało mi się zrobić 4,7 litra. Silnik dosłownie bajka, po chipie na 212 koni. Faktem jest, że bardzo dużo było w niego ingerencji. Cały wytłumiany, zmieniona instalacja nagłośnienia, podniesiona moc. Całość inwestycji nie licząc zakupu samochodu to około 50.000zł, ale za to mam jedną z...
4,7
~Krzysztof
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
2,5
~marek
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Co tu dużo mówić kupa nie samochód, najgorsze auto jakie miałem. Silniki TSI to wstyd że coś takiego sprzedają. Najpierw zaczęło się od brania oleju przez wadliwe pierścienie, remont kapitalny i kosztowny części drogie w cenie audi jak na czeski samochód dla szaraków to przesada. Łańcuch rozrządu ciągle ulegał rozciąganiu. Silnik skończył swój żywot na zatarciu, przyczyna nie do końca znana ponieważ po remontach oleju już tyle nie brał,...
2,5
~marek
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
branie oleju zużyte pierścienie tłokowe
Skoda Octavia II Hatchback Facelifting