Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia I Hatchback (392) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 719 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~mirek
Skoda Octavia I
Hatchback 1.8 T 180KM 132kW
po kilku tys km na gwarancji w trakcie pokonywania nierównosci piski i trzeszczenie jak w nie naoliwionym starym wozie konnym okazuje sie ,że minimalnie chlodnica opusciła sie na swoim mocowaniu i tarła o metalowy przewód hydrauliczny,klimatyzacja bardziej hałasuje niż chłodzi,i to że po kilkunastu tys km tj ok.12tys,zaczęły się kłopoty z elektroniczną kontrolą pracy s-ka tj, po uruchomieniu zimnego s-ka przy chłodniejszych porach roku temp.<...
4,0
~octaviaczemunie
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik przechodzący w stan awaryjny (turbina). Usterka bardzo nieprzyjemna (odjęcie mocy np w kluczowym momencie przyspieszania), ale z drugiej strony wyłączenie silnika i odpalenie od nowa usuwa objawy. Jest na ten temat masa informacji w sieci, więc nie będę ich powtarzał. Dodam tylko, że porady w internecie w stylu \"trzeba przegazować auto\" w odniesieniu do mojej Octavii musi być odpowiednio rozumiana - mając nawyki z poprzedniego...
1,0
~orkadon@wp.pl
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
Pięć wizyt w serwisie, w tym dwie poza granicami słono kosztuje. Po zsumowaniu rachunków, księgowość wykazała, że same remonty tego pojazdy kosztowały mnie 14.600 Euro. Za te pieniądze, które odessał z mojej kieszeni Service Skoda Auto można by mieć zachodnie auto z rozsądnego segmentu. Kosztów poniesionych przez "uziemione" auto nie liczę, bo nie wykaże ich faktograficznie. Raz podobno pękł blok silnika - co wydaje mi się mało realne, ale...
4,0
~Jaro
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Zrobiłem 165000 jak narazie. Nie mialem drobnych usterek, samochód bezawaryjny. Miałem za to 2 usterki z powodu wadliwych oryginalnych części. Raz pękło kółko na którym biegnie pasek alternatora, unieruchomiło mnie to w trasie - ale udało się szybko dobrać tą część i za 150 zl było po problemie. Drugi raz przy przebiegu 120tys, 30 tys po wymianie rozrządu pękł napinacz paska rozrządu co doprowadziło do poszarpania paska remontu głowicy...
3,0
~Koto111
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Dużo usterek ale był niezawodny (tj. nigdy się nierozkraczył), zacięty zawór upustowy sprężarki, popsuty czujnik dawki paliwa, elementy zawieszenia, problem z włączaniem 1biegu, silne pocenie się w okolicy spężarki oraz nieszczelność sprężarki, problemy z EGR, zepsuty wkład stacyjki (nie odbijał na pozycje ON po rozruchu, więc niedziałało prawie wszystko, światła, migacze, wycieraczki itp.) Problem z pompą ABS oraz wspomaganiem hamulca.
4,0
~robin.l@wp.pl
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Klasyka gatunku to przepływomierz, ale w całej grupie VW po prostu "ten typ tak ma". Z poważnych usterek tylko powtórna wymiana rozrządu (po 60 tys. planowana i ponowna, nieplanowana po 75 tys.) spowodowana uszkodzeniem uszczelniacza - moim zdaniem błąd w procedurze serwisowej - powinno się wymienić uszczelniacz razem z rozrządem (cena uszczelniacza 5 zł, cena rozrządu 1000 pln). Serwis (ASO) dał rabat na rozrząd więc przynajmniej pokazali że...
1,0
~M.G.
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 101KM 74kW
Immobiliser - naprawa, skrzynia biegów - wymiana, kompletnie się rozleciała!!! przy przebiegu 210 tys.;liczniki - po prostu przestały działać co zabawniejsze byłem u kilku mechaników od skody i wszyscy twierdzili że w tym roczniku to tylko kwestia czasu kiedy się zepsują podobnie jak skrzynia, wycieki z silnika i spalanie dużej ilości oleju silnikowego. Do tego ostatniego z pewnoącią przyczyniła się instalacja gazowa.
4,0
~Boolean
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Z większych wydatków to wymiana maglownicy oraz sprzęgła. To drugie to raczej eksploatacja i zużycie materiałów niż usterka. Trudno mi ocenić konieczność wymiany łożyska i piasty. Chyba nie powinno coś takiego się psuć. Z zawieszeniem musiałem robić dość sporo. Na przeglądzie powiedzieli mi że zrobione kiepsko. Może dlatego trzeba było potem powtarzać. Na to na przestrzeni lat poszlo sporo kasy.
3,0
~Sebastian z Gdańska
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 75KM 55kW
Silnik 1.6 AEE wyposażony jest w elektroniczną regulację biegu jałowego. Częste falowanie obrotów lub nawet brak obrotów na biegu jałowym. Usterka spowodowana jest przez silniczek elektryczny który znajduje się w przepustnicy powietrza. Niestety silniczek nie występuje jako osobna część, ale można go wymontować i zregenerować(czyszczenie komutatora i wymiana szczotek)
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
6,3
l/100km
8,4
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~rafaldo
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Miałem w zasadzie tylko jedną poważną awarie która okazała się niepoważna, mianowicie samochód w zimie nie odpalił i wymagał holowania po paru dniach podgrzewania oleju napędowego filtru paliwa okazało się że klapka gasząca silnik zablokowała się w pozycji gaś silnik i wystarczyło tylko ją ruszyć ale przez wielokrotne próby odpalenia rozruszniku musiał pójść do regeneracji.
Skoda Octavia I Hatchback