Szukaj

Lista ocen Skoda Felicia II Kombi (53) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~brak
Skoda Felicia II
Kombi 1.3 58KM 43kW
Pewnego razu w trasie zaczęła mi się jarzyć kontrolka ciśnienia oleju. Zatrzymałem się, sprawdziłem olej - stan 1/2 czyli OK. Kontrolka dalej się jarzyła. W pewnym momencie zaczęła się palić ciągłym światłem. Na stację benzynową wtoczyłem się rozpędem. Silnik zupełnie się zaklesczył. Po ostygnięciu dał się uruchomić więc uff - nie zatarty. Holowanie, diagnoza: zatarta panewka na wale korbowym. Powód - na dnie miski olejowej zebrał się jakiś...
1,0
~Kamaz
Skoda Felicia II
Kombi 1.3 68KM 50kW
Więc tak... auto z polskiego salonu, zrobione 320 km. Wymienione 2x uszczelka pod głowicą, raz pierścienie, w końcu cały silnik, raz skrzynia biegów, 3 razy amortyzatory, przód zawieszenie robione co roku, wiatrak chłodnicy, stacyjka, immobiliser 3 razy, airbag raz (wywalone przewody - przetarły się i blokowały kierownicę, więc jest teraz rozłączony...), czujnik położenia wału 2 razy, alternator raz, regulator napięcia.... chyba co roku...
2,0
~Maksior
Skoda Felicia II
Kombi 1.3 68KM 50kW
Przykład - jedziesz do warsztatu i wymieniasz jakąś gumkę w zawieszeniu. Pytasz mechaniora czy jest wszystko OK z zawieszeniem. Odpowiedź - tu wszystko jest super! Po trzech miesiącach i 3 tyś km zawieszenie się rozsypuje. Zapobiegliwość w tym samochodzie zupełnie się nie sprawdza. Odkąd jeżdżę tym wynalazkiem, patrzę z politowaniem na innych kierowców felicii. Od listopada będę patrzeć również ze współczuciem. W listopadzie pozbywam się tego...
4,0
~inhalt
Skoda Felicia II
Kombi 1.6 75KM 55kW
Poważnych finansowo usterek brak. Brak V biegu dał się zreperować za 120 zł. Wymiana wszystkich amortyzatorów nie jest awarią, a raczej normalnym zużyciem. Gorzej, że gdybym chciał naprawić wszystkie ustarki to razem koszt byłby już pokaźny. Niestety miałem awarie instalacji gazowej (typ "fly" firma BRC). Niestety włoskie g... Raz padł smart za 1200 zł - na szczęście jeszcze na gwarancji i raz układ pomiaru ciśnienia za ok 500 zł.
3,0
~Iwona iwo.kk@interia.pl
Skoda Felicia II
Kombi 1.3 55KM 40kW
Sprzęgło! Wiedziałam, że jest do wymiany już w momencie jazdy testowej w komisie. Po wymianie i jazdy ok 15 tys km znowu prawie całe zmienione i dalej czasem "puka" przy ruszaniu. Nigdy wcześniej w żadnym aucie tego nie miałam. Poza tym typowe wynikające z użytkowania - hamulce, gałki
3,0
~luk
Skoda Felicia II
Kombi 1.9 D 64KM 47kW
klapa gnije, ale to juz kazdy wie i powinien sie z tym liczyc (czasem ogniska korozji pojawiaja sie takze w innych miejscach - progi, okolice zamka itd., ale tak juz to jest skoro pojazd nie ocynkowany (felicja byla ostatnim modelem z ta \"wada fabryczna\")
5,0
~MieszAs
Skoda Felicia II
Kombi 1.9 D 64KM 47kW
Poważne usterki w tym samochodzie to: linka gazu, miska olejowa (łatwo uszkodzić bo auto niskie), filtr paliwa (świadczy o jakości naszego paliwa), osłona wentylatora (łatwo przygnieść bo auto niskie). Po ponad 100 000 km rozsypało się jedno łożysko w kole PT.
5,0
~TOMEK
Skoda Felicia II
Kombi 1.3 68KM 50kW
Po 130tys. zaczął się kleszczyć lewy przegub, ale łaskawie pozwolił dojechac. Gwarancja na blachę obliczona z niemiecka dokładnością. W szóstym roku wychodzi rudy na klapie bagażn., błotniki i progi tylnych drzwi. Ale polonezy 6 letnie juz zgryzione do połowy...
4,0
~piotr.jaglinski@schulman.pl
Skoda Felicia II
Kombi 1.6 75KM 55kW
Na początku (nie zawsze) przy wytracaniu prędkości np. przed skrzyżowaniem i wciśnięciu sprzęgła silnik gasł tak jak by mu ktoś wyłączył zasilanie. Po dwóch wizytach w serwisie zmieniono oprogramowanie w komputerze i nie mam już tego problemu.
5,0
~grzdylu
Skoda Felicia II
Kombi 1.6 75KM 55kW
Samochód znam 2 lata posiadam go od roku i jedyna poważna usterka to termostat za który zapłaciłem 400 zł z robocizną (ale za to niemiecki od VW) Po za tym lać benzynę, olej do silnika i resztę płynów i jeździć!
Skoda Felicia II Kombi