Szukaj

Lista ocen Skoda Felicia II Hatchback 1.3 68KM 50kW 1998-2001 (203) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 312 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Kowalski
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Podczas jazdy niespodziewanie zaczęła świecić kontrolka oleju po czym silnik w pięknym stylu zaczął się zacierać. Nie trwało to długo. Stan oleju jak najbardziej OK. Po chwili slnik całkowicie się zakleszczył. Na szczęscie po ostygnięciu uruchomił się i pracował w miarę normalnie tylko coś w nim stukało. Diagnoza - zatarła i obróciła się jedna panewka na wale korobowym. Po wymianie wszystkich silnik jeździ normlanie choć wydaje mi się, że jest...
2,0
~Edro
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Wyciekający olej ze skrzyni biegów. Uważam to za poważną usterkę (nie tylko niepewność co do stanu oleju w skrzyni, ale i szkody dla środowiska. Czterokrotne zlecanie wymiany uszczelki wybieraka nic nie dało. Wymiana uszczelki 35 zł, wymiana wybieraka 550 zł (tylko to może być skuteczne). Po niecałych trzech latach eksploatacji pokazała się rdza na podszybiu, przy zamkach, lakier miękki - tysiące odprysków na karoserii. Paskudną wadą jest...
4,0
~qulcik
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
byłoby doskonale, gdyż praktycznie sie nie zdarzają. Felicja jednak posiada słabe tylne sprężyny i po pewnym czasie siada tył, mozna wstawić sprężyny z combi, są mocniejsze. jest to jednak pewna przypadłość tego modelu niż usterka. Tylna klapa mówi chyba sama za siebie posiadaczom Felicji;) Rdzewienie pod uszczelką szyby klapy to norma. Ruda atakuje też blachę pod plastikowym łącznikiem. tylna klapa jest jednak jednynym miejscem gdzie Felicję...
4,0
~Kierowca2011
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Nie jest źle. Z poważniejszych awarii to chłodnica do wymiany (100 zł), przedwcześnie padło sprzęgło, wymiana wkładu w stacyjce (gwarancja), termostat, synchronizator 2-go biegu (na gwarancji), 90 tyś km-awaria alternatora, po 9 latach tylna klapa i do zrobienia nadkola (koszt to 2 tyś-klapa+nadkola+lakierowanie+konserwacja profili). 150 tyś km wymiana mechanizmu wybierania biegów (koszt ok 500 zł - oryginalna cześć + wymiana). Ogólnie nie...
4,0
~PiŁa
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
koniecznie trzeba pamiętać o gumowych osłonach przegubów z przodu. Padają co około 30 000 km. Potem już tylko wymiana przegubu. Koszt jednak nie jest tragiczny. Około 130 zł. I w ogóle części nie są drogie. Jest dużo niezłych zamienników. Od 1998 roku wymieniłem (poza olejami i innymi typowymi0: -uszczelkę kolektora wydechowego; -ze trzy razy osłony przegubów; -przegub; -chłodnicę i termostat; -ukradziono mi jednen kołpak-w wersji GLX;...
3,0
~Lukasz M.
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Awaryjny osprzęt silnika w ciągu dwóch lat musiałem wymienić: termostat, wyczyścić przepustnicę i walczyć potem z komputerem (wariowanie obrotów), regulator napięcia, szybko zużywają się łańcuszki rozrządu (i strasznie tłucze), mechanik ostrzegał mnie też przed nagminnym padaniem alternatorów (jeszcze działa). Generalnie to mogłoby być lepiej. No i zabezpieczenie blach do kitu. Plus - naprawdę tanie części zamienne i psują się raczej tanie...
4,0
~Kuba
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
JEDYNE PROBLEMY JAKIE MIAŁEM Z MOJĄ CZESZKA TO PRZEGUBY TO BYŁO DO 6 ROKU ŻYCIA ALE TO MAŁE PIWO, 2 POWAŻNIEJSZYM PRZYPADKIEM BYŁY PROBLEMY Z ALTERNATOREM I TAK MĘCZYŁEM SIĘ Z TYM OK ROKU NIKT NIE POTRAFIŁ TEGO ZROBIĆ A ALTERNATORA NIE CHCIAŁEM WYMIENIAĆ GDYŻ NOWY TROCHĘ KOSZTOWAŁ. PODCZAS WAKACJI NAD MORZEM W PEWNYM NADMORSKIM WARSZTACIE KOŁO KROKOWEJ PORAZ KOLEJNY ZOSTAŁY WYMIENIONE SZCZOTKI A WIRNIK ZOSTAŁ PRZETOCZONY I JAK RĘKĄ ODJĄŁ.
5,0
~Skodator
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Znam całą historie swojego auta i wszystkich jego poprzednich właścicieli i auto nigdy nie było holowane czy na lawecie Zawsze wraca o własnych siłach i zawsze odpala .Nawet padnięta skrzynia i to 2 razy nie unieruchomiła auta Na jednym biegu ale zawsze do domu o własnych siłach.Raz bez wody i raz bez prawie bez oleju z winy użytkownika rozwalona miska Silnik wciąż ma 13 atmosfer na cylindrach i nigdy nie miał remontu.
4,0
~Rutek (mrutek@wp.pl)
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
Przy starannym utrzymaniu samochód na wieki (chyba). Nigdy (do tej pory) nie zawiódł. No może raz (po 3 l. akumulator padł). 3 razy rozerwało filtr powietrza i 2 razy wlot przepustnicy ( uroki LPG )- można bez tego dojechać... No i raz , 1 dzień po wizycie na przeglądzie, zdechła na amen (czujnik poł. i obr wału - zaproponowali kupno zapasowego:-)- swołocz) ale tego nie liczę bo to dywersja była.
3,0
~janisz
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
W czasie podróży nad morze wypadł przewód paliwowy - lało się spod podwozia, ale przed zdjęciem blach nie dało się dociec co to - przymusowy nacleg we Włocławku (naprawiali z 15 min.). Po 30 tys. przerdzawiała piasta tylnego koła (dźwięki "brum, brum"), zarzucało na zakrętach. W ASO nie doszło nawet do jazdy próbnej: człowiek podszedł do samochodu, nogą pchnął koło, a ono odchyliło się o ok 30 stopni...
Skoda Felicia II Hatchback