Szukaj

Lista ocen Skoda Favorit Kombi (69) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Mirek
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
Wieczne stuki na wybojach. Mechanior twierdził, że wszystko jest OK (wymieniłem tuleje w wahaczach i mocowania McPhersona u dołu). Może gdyby wymienić łożyska, te które są u góry (jeśli są tam takie) to byłby spokój. Generalnie przednie zawieszenie zawsze mnie drażniło, a w tylnym ciągle piszczały bębny nie wiadomo dlaczego. Poza tym przednie zaciski klekotały na wybojach. Wymiana nic nie pomogła. Trzeba by było wymienić całe piasty z przodu....
3,0
~g_b@wp.pl
Skoda Favorit
Kombi 1.3 58KM 43kW
Przeguby napędowe przeżyją cały samochód, pod warunkiem że będą miały smar i pod osłony nie dostanie się piach. Kiepska przekładnia kierownicza. Należy zwracać uwagę na stan końcówek drążków kierowniczych i przegubów kulowych wahaczy przednich
2,0
~TAPTA
Skoda Favorit
Kombi 1.3 63KM 46kW
powyzej 120km/h zaczynaly sie straszne wibracje, ktore ustepowaly po osiagnieciu 135km/h (czyzby wtedy kola odrywaly sie od jezdni?). Dwukrotnie wymienialem poloski i koncowke drazka. Czeste wymiany amortyzatorow (moze to wina naszych drog?)
3,0
~RALFUS Z POZNANIA,SKODA FORMAN 92 LS
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
UKLAD JEZDNY POZOSTAWIA TROCHE DO ZYCZENIA DOSYC CZULY NA NASZE DUPOWATE DROGI!DO DUPY SA AMORTYZATORY NAWET NOWE A NIE DAJA PELNEJ SWOBODY PORUSZANIA,ALE PERFEKCJA PORUSZANIA I KOMFORTU JAZDY OGOLNIE JEST BARDZO WYSOKA!
2,0
~mefisto.diabel
Skoda Favorit
Kombi 1.3 58KM 43kW
Skoda jest autem do wolnego jezdzenia. Sciganie sie w tym czeskim produkcie wymaga wprowadzenia zasadniczych zmian. Seria sie za mocno pochyla. Test łosia bylby oblany
4,0
~querk
Skoda Favorit
Kombi 1.3 63KM 46kW
Dość komfortowo z tym, że przód jest za miękki i nurkuje przy chamowaniu. Nie wspominam juz o szybkim pokonywaniu zakrętów. Trzeba uwazać na drzewa po zewnętrznej.
4,0
~crazy.simon@interia.pl
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
Wydaje się optymalnie dostrojony do spokojnej jazdy po naszych polskich drogach. Trzeba szczególnie dbać o końcówki drążków i sworznie - po prostu nie wytrzymują naszych dziur.
3,0
~/jacek/m
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
za duży promień skrętu; manewrowanie w ciasnych uliczkach to katorga; końcówki szybko łapią luz i w górach jazda jest męcząca; na płaskim się to mniej odczuwa
3,0
~wradke@wp.pl
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
Na kostce dudni okrutnie i telepie. I za mocno wychyla się w zakrętach. Ciężarów nie wożę, baniak na gaz waży 20kg, a tylne zawieszenie opada za nisko.
2,0
~Jarek
Skoda Favorit
Kombi 1.3 54KM 40kW
Bardzo miekki, moze wina konkretnego egzemplarza, ale wyboje przejmuje cala podloga z przodu :-/ Uklad kierowniczy chodzi bardzo lekko - jak z wspomaganiem.
Skoda Favorit Kombi