Silnik
: trwała konstrukcja, w polonezie byłby już przynajmniej jeden remont kapitalny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korazja to jej drugie imię
3,0
Całokształt
żeby nie rdza dałbym wyższą ocenę ale z tego samochodu robi się durszlak, poprzednio miałem skodę 120 l i tam blacha była o niebo lepsza, mało dynamiczny silnik ale dosyć oszczędny,wnętrze przestronne
Wrażenia
3,0
Silnik
kultura pracy znośna, biorąc pod uwagę z przed ilu lat wywodzi się ta konstrukcja, pojęcie elastyczności - ten silnik nie wie co to jest
3,0
Skrzynia biegów
słabo dobrane przełożenia 1 i 2 biegu, długie ruchy dźwigni (przy zapinaniu piątki można łapać za kolana pasażerki), zdarzają sie kłopoty ze wstecznym
4,0
Układ jezdny
zawieszenie odporne na nasze drogi, podobnie przekładnia kierownicza, w sumie OK
Komfort
4,0
Widoczność
zastrzeżenia budzi tylko zasięg wycieraczek, zostawiają dosyć szeroki pas po lewej stronie prz słupku A, co podczas opadów ma znaczenie
3,0
Ergonomia
widać i czuć że czas płynie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
powyżej 3,5 tys obr jest głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie częsci
4,0
Stosunek jakość/cena
auto do jazdy w cenie roweru
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy z półautomatycznym ssaniem, mało żywotne czujniki poziomu paliwa, przy jeździe na gazie często pęka w gaźniku membrana pompki przyspieszacza
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria pompy paliwa-pęknięta membrana,paliwo lało się po silniku,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 62KM 46kW
[l/100km]