Szukaj

Lista ocen Skoda Favorit Hatchback 1.3 54KM 40kW 1991-1994 (74) - Silnik

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~artmich@onet.pl
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
odpala przy -30 i od razu na gaz przezucam. Przy odrobinie umiejetnosci niezle sobie radzi z wyprzedzaniem na trasie jesli jada max 2 osoby. tanie naprawy,przez 16 lat poluzowało sie raz koło łancuszka rozrzadu- łansuszek raz zmieniony przy 50 tys km,napr.rozrusznika itp, do gaznika łap jeszcze nikt nie pchał choc juz gaz go poddemolował troszke kiedys na trasie ponizej 5L pb nie wiem jak dzis bo na lpg 2 butle juz cwicze(11lat lpg-raz wymiana...
4,0
~paweł
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Silnik całkiem przyzwoity, dynamiczny. Dobrze sobie radzi, w szczególności jeśli na pokładzie jest tylko kierowca. Na pięć osób i bagaż trochę za słaby, ale jechać się da. Konstrukcja udana (jak na czasy, z których pochodzi). Niestety w upalne dni w korku lubi się przegrzać - rozwiązaniem są termostaty kontrolujące przepływ płynu chłodzącego przez chłodnicę o niższych wartościach temperatur, dzięki czemu silnik szybciej się chłodzi).
4,0
~Tremi
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Silnik 5-6 lat temu przeszedł kapitalny remont, przez ponad rok u poprzednika nie widział benzyny na oczy, bo pompka się rozleciała. Przez ten okres odpalał z gazu od 1 kopa bez żadnych zastrzeżeń. Po trasie wyciągnął max 145km/h przy spalaniu 9-10L/100km... po regulacji gazu jest dużo bardziej mułowaty ale spalanie spadło do 7-8L/100km. Aktualnie trochę cieknie.
4,0
~robsi_zly@o2.pl
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
silnik jest bdb ale ma swoje zajawki luzy na zaworach jak ktoś lubi cisnąć to co jakieś 40 tyś regulacja a i oczywiście kopółka palec ma luz na sprzęgiełku trzeba go usunąć i 150km/h na LPG musi iść dobrze jest podać ciepłe powietrze prosto z kolektora to dla oszczędnych 1-1.5 litra gazu mniej pamiętaj o czystym filtrze powietrz ssanie na mnini
3,0
~Inżynier
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Oceniając rzetelnie-> Silnik to stara konstrukcja i nie ma co od niej wymagać \"Cudów\". Jeżeli ktoś zamierza normalnie użytkować Skodę to nie będzie zniesmaczony. Podoba mi się cicha praca tego silnika. Prosta budowa to duży plus tego silnika. Trzeba uważać na rozrząd (koła zębate i łańcuszek).
5,0
~garom
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Blachy lecą, uszczelki "parcieją" a silnik zrobił 260 tys. "twardą nogą" i jest po 13 latach super niezawodny. Przy starcie - dzięki elastyce silnika i jego znajomości bardzo wiele nowych "bryk" zostaje daleko w tyle / na chwilę chociaż / Sam go sobie dotarłem (pierwszy właściciel).
2,0
~jOgI jogi333@tlen.pl
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Brak mocy i elastycznosci. Niska kultura pracy i hałas. Żadnej przyjemności z jazdy. Koszmarne wyprzedzanie. Przyspieszenie odczuwalne jedynie na 1 i 2 biegu. Przy graniecznych 5000 obrotow dzwiek sugerije rychly wybuch pod maska:-)
4,0
~jajk
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
ok, mój ojciec zrobił swoją 300 tysięcy, tak węc silnik nie do zajechania, przy czym problemy są z gaźnikiem, zarówno w moim aucie jak i ojca co jakiś czas trzeba do mechanika jeździć aby go ustawić.
3,0
~kallima
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
silnik jest słaby ma po prostu mało koni mechanicznych, spisuje się przeciętnie dzięki małej masie auta i dzięki tej masie oraz dość dobremu wchodzeniu na obroty ma przyzwoite przyspieszenie
Dziennik kosztów dla Skoda Favorit Hatchback 1.3 54KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
59,50 zł
9,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Pioter
Skoda Favorit
Hatchback 1.3 54KM 40kW
Silnik elastyczny jeżeli jedzie się samemu,gorzej jest jeżeli jedziemy np.w 4 lub 5 osób...Jednka spod świateł spokojnie można rywalizować z golgem II 1.6 o polonezie na pełnym wtrysku nie wspominając:)
Skoda Favorit Hatchback