Daję 5 na 5 gwiazdek dlaczego ? Ponieważ jest to auto segmentu B kupujący ma do wyboru jednostki napędowe od 1.0mpi do 1.5 TSi w automacie. Moja wersja to 1.0 mpi tak nie jest to rakieta i tak jestem podziwu iż z wolnossące jednostki zostało wyciągnięte 80koni, wiele osób narzeka z charakterystyki pracy silnika 3 cylindrowego niestety rygorystyczne przepisy dotyczące emisji spalin itp. ale idzie się przyzwyczaić zdecydowałem się na ten silnik ponieważ auto miało być tanim wozidłem z miejsca A do B a jak wiadomo silniki z wtryskiem wielopunktowym idealnie się nadają do instalacji LPG , mimo iż nie jest to najnowsza konstrukcja technologicznie, silnik bardzo szybko się nagrzewa ponieważ kolektor wydechowy oraz głowica to jeden element komfort jazdy o wiele bardziej przyjemniejszy niż w mojej poprzedniej skodzie Octavi II. Jeśli ktoś nie przyspiesza i nie hamuje bez sensownie (nie mówię o dziadkowej jeździe) wskazania komputera dotyczące spalania powinny oscylować między 4,3-5L ma trasie max miasto 5,5-6,5 L mówię o benzynie
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak litrowy silnik wolnossący o mocy 80koni nie można zbyt wiele wymagać tylko bezaawaryjności
5,0
Skrzynia biegów
Jedynka mogła by być trochę dłuższa jest tylko do ruszania
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardziej dla kierowcy
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niestety nowe auta w tych czasach nie są tanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko stwierdzić 7500km dopiero przejechane
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 80KM 59kW
[l/100km]