Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW 2001-2005 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kuba
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Silnik to najjaśniejszy punkt tego modelu Skody. Jest bezawaryjny i trwały (przebiegi 500 tys km nie robią na nim wrażenia). Kilka słów o dynamice. Gdy jedziemy w max dwie osoby jego dynamika w trasie czy mieście jest akceptowalna. Odpowiednio operując skrzynią biegów (obroty 1800-2800, które ten silnik najbardziej lubi) możemy poruszać się spokojnie lewym pasem. Auto bez problemu jest w stanie utrzymać prędkość podróżną 120 km/h. Problemy...
5,0
~herbu
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Silnik to najlepsza część tego auta. 230 tys. km i ani jednej usterki. Standardowe wymiany oleju, filtrów, świec i to wszystko. Dynamika, szczególnie na 2 pierwszych biegach jest super, do 80 km/h dobra, powyżej tej prędkości potrzebuje już czasu na rozpędzenie, ale jak się rozpędzi, to utrzymanie prędkości nie jest problemem. Na autostradzie można spokojnie jechać 140-160 km/h i czuć, że silnik się nie męczy. Do tego bardzo fajna...
4,0
~Łukasz
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Silnik jest absolutnie bezawaryjny, ale lubi dobre paliwo zwłaszcza zimą. Na dojazdy do pracy idealny, na podróż z rodziną stanowczo za słaby. Wyprzedzanie jest koszmarem i wymaga planowania strategicznego godnego Piłsudzkiego. W mieście gaz do 3/4 praktycznie cały czas. W trasie gaz do dechy, wtedy po 20 sekundach mamy 90kn/h. Autostrady? Powyżej 130km/h silnik mówi dość i zaczyna jęczeć.
5,0
~Maciek
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Ponad 7 lat użytkowania, zrobione jakieś 60 kkm i bez żadnej awarii. Spalanie średnie wg aplikacji 5,7 (głównie miasto), w miesiącach zimowych powyżej 6, latem koło 5. Rekord w trasie 4,5. Może i brakuje dynamiki (w trasie by sie przydało przy wyprzedzaniu nieco więcej mocy), ale jak ktoś nie ma pseudo sportowych zapałów to daje radę.
4,0
~ZBYSZEK
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Wybrałem ten silnik ( 300TYS. kilometrów) nie zewzględu na moc lecz na stałą jazdę i niskie spalanie.Bardzo duzo jeżdżę- spolanie 4,0L /100km do 4,3km/100km.NIEZAWODNY, gdy dbasz terminowo oniego.Zero wycieków ,brania oleju,kopcenia,ubytków chłodziwa.1,9SDI ma ciężki rozruch przy -24st.C;jakoś trzeba sobie radzić.
5,0
~Dżaaa
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Wolnossący diesel to sens i godność człowieka. Nie ma za wiele mocy, ale do miasta wystarczy. Brak koni mechanicznych nadrabia całkiem znośnym momentem obrotowym. Usterki? Termostat i pompa hydroelektryczna wspomagania kierownicy. I koniec. Przez 21 lat eksploatacji.
4,0
~Paszczak
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Silnik chodzi super. Przyjemny klekocik . W corsie z silnikiem 1.0 chodził głośniej niż obecnie mój dizelek.Zaznaczam że to mój pierwszy w życiu diesel spośród pięciu aut wcześniej posiadanych.
4,0
~tomeknp
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Jak na wolnossącego diesla OK. Dynamika wystarczająca do bezpiecznego poruszania się po mieście i w trasie. Odporny na paliwo gorszej jakości. Niezawodna stara konstrukcja VW pamiętająca czasy hitlera.
3,0
~użytkownik
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Niestety po 314 tys km wtryski do wymiany koszt około 8 tys. Auto podobno ma bardzo wytrzymały silnik ale u nas niestety to się nie sprawdziło

Usterki Skoda Fabia I

Liczba wpisów: 122

Skoda Fabia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~TomaszCK
Skoda Fabia I
Kombi 1.9 SDI 64KM 47kW
Pali na dotyk spalanie w miescie akceptowalne, cudów niema 6 litrow musi zjesc:) Trasa 4litry wiec nieduzo a elastycznosc wystarczajaca dla spokojnej osoby.
Skoda Fabia I Kombi