Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V 75KM 55kW 2001-2008 (46) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~uli
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Auto zaczyna sie sypac po 4 latach lub 80 000 km jak to bylo w moim przypadku. Zawieszenie jeszcze szybciej. Problemy z czujnikiem polozenia walu, nastawami temp. (klima polautomatyczna), obiegiem wew. powietrza. Stuki w zawieszeniu. Awarie tylnych hamulcow. Znikajace podswietlenie panelu w przednich lewych drzwiach. Palace sie zarowki sw. mijania. Cieknace drzwi. Zacinajaca sie klapa bagaznika. Oberwane odboje w tylnym zawieszeniu.
3,0
~Sielu
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Jak na razie nic w drodze nie nawaliło na 100.000 przebiegu .Od 44tyś przeb. założony gaz. Przy 49tys. padł czujnik położenia wału korbowego ale da się jechać w trybie \"awaryjnym\". Przy 70tyś wymiana łącznika stabilizatora i wym tulei wahacza 90 doboje amortyzatorów tył. A reszta planowane czyli oleje filtry czy rozrząd zgodnie z zaleceniami , trochę wcześniej świece zapłonowe (pewnie przez gaz)
3,0
~Szybki
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Przez 4 lata i 60 tyś km przebiegu zepsuł się rozrusznik i alarm (naprawy bezgotówkowe -gwarancja). Po 30 tyś. wyleciał łącznik stabilizatora - generalnie fabia nie ma trwałego zawieszenia z przodu. Odtwarzacz CD Skoda Auto Symphony z 8 głośnikami brzmi super, ale płyty przez cały okres eksploatacji się czasem przycinały - zwłaszcza na nierównościach.
3,0
~Andrzej
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
całkiem sporo: trzeszczenie foteli, tylnego siedzenia, plastików kokpitu, uszkodzony zamek drzwi przednich, elektrycznie podnoszona szyba, alarm, akumulator zbyt szybko, serwo ogrzewania, mechanizm regulacji wysokości fotela, drążek wahacza, zapalająca sie czasami bez powodu lampka usterki silnika - wizyta w serwisie w celu zgaszenia 75 zł.
5,0
~tommy
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Łączniki stabilizatora? (coś tam stuka i ASO musiało dokręcić śrubki - teraz po gwarancji chyba jednak przyjdzie zapłacić za wymianę). Wycieraczki przedniej szyby - trzeba wymieniać (niefirmowe) 2x w roku. Autko brudzi się i trzeba jeżdzić na myjnię. A największym problemem (z drobiazgów) to to, że trzeba lać paliwo.
3,0
~Slavo
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Drobiazgiem okazało się dwukrotne wyłączenie wspomagania kierownicy, "padnięcie" modułu dźwiękowego panelu sterującego (wymiana zestawu liczników na gwarancji) i przeciek z uszczelki prawych, przednich drzwi. Do zaakceptowania o ile przygody tego typu zdarzają się na gwarancji (panel kosztuje ponad 2000 zł),
4,0
~Fabia 1.4 16V kombi wersja FLASH
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
2 drobiazgi (?) - prawa wycieraczka bardzo szybko nadawała się do wymiany (po 6tys. - to chyba szybko?); drugi bardziej wkurzający - to komputer pokładowy, który tzw. długą pamięć regularnie resetuje w mojej fabii co 3750km - nie wiem, co jest tego przyczyną - czas na wizytę w serwisie)
5,0
~marco2010polo@onet.pl
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Tutaj słowa godne pochwały, żadnej awarii unieruchamiającej auto, wymieniane tylko elementy eksploatacyjne m.in. 2x pasek rozrządu, łożyska kół, cewki, poza tym świece, olej, filtry, hamulce, el. zawieszenia zgodnie wymaganiami w książce serwisowej.
3,0
~Artur75
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Po 160 tysiach zawsze jest cos do zrobienia. Ja wymieniłem łozyska w kolumnach łaczniki sonde przed kat. Wszystkie gumy w zawieszeniu i jakies pierdolki jak czujnik stopu skrecenie weżyka spryskiwaczy tylnej szyby
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia I Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,0
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~motomaniak
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
W sumie może być.Jeszcze mnie nie zawiodła.No może oprucz tego jak jechałem do Angli w Niemczech musiałem smarować łożyska tylnej osi bo mi się nie chciało wymienić jak mi zaczęły chuczeć .To było przy 114000km.
Skoda Fabia I Kombi