Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Hatchback 1.4 60KM 44kW 1999-2007 (155) - Silnik

Na liście zabraknie 162 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~MARCIN
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Jak na swoją skromną moc polączoną z wysoka masą auta, jeździ się lepiej niż możnaby się tego bylo spodziewać. Dynamika kiepska przy starcie, jednak przy prędkościach powyżej 100 km/h bardzo latwo zostawic konkurentow z silnikami o podobnej mocy w tyle. Stosunkowo szybko osiaga sie tez katalogową predkosc maksymalną, z która mozna bezproblemowo podrozowac przez dluższy czas (niskie obroty mocy maksymalnej) Plus za relatywnie dobrą...
5,0
~antyskoda
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
W miare ekonomiczny i dosyc dynamiczny silnik.natomiast reszta w tych samochodach sie sypie ,blacha ,elektryka -to jest najwieksza zmora w tych autach i ceny czesci zamiennych ,pompa ukladu wsp.2300zl mniej wiecej co rok sie sypie(porownywalna cena pompy np.ford lub fiat 800zl,silniczek krokowy wolnych obrotow 700zl ,ford i fiat 200zl.wiazki elektrycze zostaly wykonane z ekologicznych materialow mialy sie rozkladac po 20stu latach a rozkladaja...
5,0
~Marcin
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Silnik ma 60 koni ( trochę mało na miasto wystarczająca) przy 80 tysiącach Zamontowany gaz z komputerem, Stara konstrukcja Silnika mała moc ALE silnik mimo przebiegu spisuje się Super Silnik bezawaryjny od nowości bez remontu Średnio co 100 tysięcy km wymiana rozrządu i oleju w skrzyni biegów, Świece co 40 tysięcy km i filtry, i raz na jakieś 50 tysięcy km czyszczenie przepustnicy Co ciekawe olej wymieniam w silniku raz na 30 tys km lub...
4,0
~Michał M.
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Dość elastyczny, jednak wysokich obrotów nie polecam - auto staje się głośne od ok. 3 tys. (do ok. 3 tys. bardzo cicho). Nie trzeba za dużo machać "wajchą", można "wyciągnąć" bez męczenia silnika z dość niskich obrotów. Kultura pracy jednostki ogólnie dobra, choć niezbyt doskonałe przenoszenie drgań - po prostu wyraźnie czuć w środku np. pracę rozrusznika. Czuć lekkie drgania na wolnych obrotach, ale to raczej "uroda" - nie przeszkadza....
5,0
~Marcin
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Silnik Skodowski 8 zaworowy 60 konny Elastyczny przy 2600 obrotach 120 niutonometrów silnik mimo tak znacznego przebiegu nie otwierany, przebieg na gazie 250 tys km wymianiane tylko elementy eksploatacyjne paski oleje płyny i łańcuszek rozrządu (co ok 100 tys km) Cały czas na pełnosynetyku Castrolu 5w40 Od wymiany do wymiany bez dolewek Silnik ten Świetnie nadaje się do zagazowania Gaz mu widać nie szkodzi :)
3,0
~katja
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Nie jest silnym samochodem, mocy nie ma zbyt wiele, zwłaszcza po zamontowaniu gazu. Pod górkę zdecydowanie traci za dużo prędkości. Z kolei jest dość niezawodnym, porządnym autem. Nie psuje się często, instalacja lpg zmniejsza koszty do minimum. Jest to mój pierwszy samochód i jak na pierwszy jest idealny. Teraz z kolei, wybrałabym tą którą aktualnie jeżdzę, silnik 1.4 16V 75km.
4,0
~PiotrGD
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Sam wybrałem tą wersję silnikową - czyli "widziały gały co brały". Wolne obroty odrobine falują - podobno wszystkie tak maja, ale za to silnik jest elastyczny - stworzony do "emeryckiej" jazdy. Sprawnie przyspiesza juz od 2500 obr/min. w zakresie tych predkości obr 2000-2500 najbardziej ekonomiczny. Jak ktos lubi sie poscigac odradzam. Kiepsko zapala rozgrzany
1,0
~samniewiemkto
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Silnik 1.4 60 KM, najważniejsze elementy: - dźwięk silnika, gorszy niż w kosiarce. - fatalne osiągi - gaśnie, falowanie obrotów - notoryczne awarie różnych czujników, w konsekwencji nigdy nie gasnąca kontrolka Check Engine. - koszmarne spalanie. - terkoczący, mielący łańcuch rozrządu. Wiecej powodów takiej a nie innej oceny nie trzeba wymieniać.
4,0
~IKE
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Silnik jeszcze rodem z Czech, jeśli jeździ się bez obciążenia to całkiem żwawy (brzk kompleksów przy ruszaniu, czy przyspieszaniu) przy większym obciążeniu trochę brakuje mocy, ale to w końcu tylko 60KM, po jeździe Fabią z nowym silnikiem 1,2 HTP (64KM) utwierdziłem się w przekonaniu, że silnik 1,4MPI był lepszy (może mniej ekonomiczny)
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia I Hatchback 1.4 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,33 zł
8,3
l/100km
9,7
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~badi6@op.pl
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Silnik trwały lecz zbyt słabe 60 KM jak na masę auta. Minimum 3000 obr/min. żeby sprawnie przemieszczać się po mieście. Pali przy normalnej delikatnej jeździe bez wariactwa 7 litrów w cyklu mieszanym więc gaz mi niepotrzebny jak to wielu montuje, tymbardziej że robie ok 10000 km. rocznie a na zakupy mam TICO :)
Skoda Fabia I Hatchback