Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Hatchback 1.4 60KM 44kW 1999-2007 (113) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 204 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~P z Koszalina
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Miała być niemiecka solidność ale nic z tego. Na początku w okresie gwarancji (1 rok) wszystko dobrze a później już z górki. Po koleji: 1. Czujnik temperatury od wskaźnika temperatury 2. Wyciek z układu chłodzenia (2 razy uszczelniany przez ASO) 3. Czujnik skrętu kierownicy 4. Drążek stabilizatora z łącznikiem (po przejechaniu ok. 50 tys.) - po wymianie trzeba ustawić zbieżność i oczywiście zapłacić za to. - winą ASO obarcza polskie...
1,0
~Franz
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Przez niecałe 4 lata użytkowania oszczędnego i z dbałością o samochód, a także niewielkim przebiegiem ponad 59.000 km. zdarzyło się zbyt wiele. Czujnik temperatury do wymiany, wysiadł autoalarm - ale to akurat nie wiem czy wina Skody, wymiana przy 38.000 uszczelki pod głowicą, bo zaczęły się objawy jej puszczania. Niedawno stanąłem na trasie 270 km. od domu w nocy. Wysiadła płytka diodowa przy alternatorze, brak ładowania prądu do akumulatora....
3,0
~Tomek 24l tommyl@tlen.pl
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Problemy z sadą lambdą (swieci sie lampka bledu w sterowaniu silnikiem - w sumie 500zł, choc mechanicy przekopali wszystko i nic nie znalezli), awaria przedniej szyby (elektryczna) - 470 zł ,wiazka kabli do komp. pokladowego spuchla - bo lezala w wodzie skapujacej z przedniej szyby - otwór przez który miala woda spływać zostal szczelnie zatkany gumą (orginalny montaz w fabryce) - wymiana wiazki 5000zł (zastąpiłem felerny fragment nowymi...
1,0
~koziorozec1977
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
oceniam na bardzo źle. nie wiem jak jest teraz ale po 20 000 km straciłem łożysko (o wiele za wcześnie) miesiąc po gwarancji więc 500 zł wybuliłem (łożysko nierozbieralne razem z piastą). Po następnych 20 000 straciłem następne- teraz jeszcze jest ok ale ... wachacze robione i już trzeba robić ponowie (przy 94 000 km?) amortyzatory długo już nie pociągną, woda wlewająca się do środka (podobno zaślepka wypadła) i poewnie jeszcze kilka bym znalazł
4,0
~Michał M.
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Obecnie sprawdzę amortyzatory (ale to w końcu normalna eksploatacja). Lekkie stuki w przednim zawieszeniu - wydaje mi się, że to będzie łącznik stabilizatora -więc można temu chyba zaradzić, ale póki co można jeździć. Trochę głośne wspomagania, ale póki działa chyba nie będę zmieniał, bo słychać właściwie jak się wie, albo trochę za auto i nie jest to zbytnio uciążliwe, więc może szkoda kasy. Poza tym w porządku.
3,0
~Tomek "Herman"
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Łożysko przednie ( 340 zł ) po 30.000 km i poważna awaria komputera silnika ( ok. 40.000 km ) Nowy komputer kosztuje 2000 zł ponad . Na szczęście naprawilem za 400 zł . Polecam serwis elektroniczny Bosch w Czeladzi ! Do tego sonda lambda ( serwis 700 zł ) w sklepie 200 zł i czujnik temperatury cieczy ( 100 zł ) Trochę tego za dużo . Nie zepsuła się ani 1 część ze znaczkiem Skody - wszystko "genialny " VW i "cudowne " Audi .
4,0
~MMM
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Do 80 000 km z wozem nie działo się dosłownie nic, poźniej konieczne było oczyszczenie i regulacja przepustnicy, wymiana tylnych amortyzatorów(choć tu można winić stan naszych dróg), wymiana tulei na przednim wahaczu (90 tys. km). Musiałem też wymienić tłumik, który zaczął gnić po ok.90 tys. km (250 zł z robocizną). Po tej kumulacji awarii mam nadzieję pojeździć bezproblemowo przez dłuższy czas.
5,0
~krzmal
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
to raczej nie usterki, ale drogawe zakupy: - opony kupione z autem w salonie do wymiany po 90 tys. km, co juz jest według mnie późnawo. ~koszt w zależności od marki, mój 800PLN - akumulator wymieniony po 6 latach użytkowania ~500 PLN - wahacze, klocki, tarcze itp. koszty niewielkie, ale wymieniane były juz 2 razy na 12 lat jazdy przy przejechanych 100tys km. [nie jeżdzę duzo]
2,0
~Przemek
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
łączniki stabilizatorów przód (regularnie, co 20 - 30 tysięcy km), po 80 tyś - cały stabilizator, Pękła sprężyna w zawieszeniu (prawy przód), rozrząd do wymiany po 60 tysiączch km, łożyska przód po 90 000km, WYWALONA W KOSMOS USZCZELKA POD GŁOWICĄ. A przeglądy i wymiany płynów regularnie robię, roszkę to niewdzięczności ze strony skodilaka
2,0
~Ola
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Po krótkim okresie eksploatacji zaczęły się problemy ze sprzęgłem, po roku wymiana elektryki (w ramach gwarancji), otatni przegląd kosztował mnie 1600 zł zbyt dużo jak na tak młody i firmowy samochód. Serwisowanie auta odbywało się tylko w serwisach Skody. Porównując z Fiatem 126p takie kwoty zaczęłam dokładać po 6 latach eksploatacji.
Skoda Fabia I Hatchback