Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Hatchback (570) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 873 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~P z Koszalina
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Miała być niemiecka solidność ale nic z tego. Na początku w okresie gwarancji (1 rok) wszystko dobrze a później już z górki. Po koleji: 1. Czujnik temperatury od wskaźnika temperatury 2. Wyciek z układu chłodzenia (2 razy uszczelniany przez ASO) 3. Czujnik skrętu kierownicy 4. Drążek stabilizatora z łącznikiem (po przejechaniu ok. 50 tys.) - po wymianie trzeba ustawić zbieżność i oczywiście zapłacić za to. - winą ASO obarcza polskie...
3,0
~J_Leon
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
No cóż... 1. Sprzęgło - w trasie mi strzeliło. Serwis Skody w Sopocie mi tak naprawił, że po przejechaniu ok. 50km (w miejscowości Gniew) strzelił ponownie - skończyło się na wymianie sprzęgła. 2. Częste błędy EPC (2 razy czujnik stopu, kilka razy sam nie wiem co) 3. Walnął wtrysk do trzeciego cylindra. Wymiana kilku elementów - 2'000 PLN) 4. Podczas (spokojnego) ruszania ze świateł pękła podpora dolna silnika - po dojechaniu do serwisu...
2,0
~mamut
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
ZAZNACZAM, ŻE SAMOCHÓD MAM NOWY Z SALONU... SILNIK to jest tragedia, kto w ogóle w dzisiejszych czasach robi trzycylindrowe 1.2 ??? na miastowe korki może wystarczy, ale większość tras mieszanych i poza miastem pokazują jakie niedobory mocy niesie ze sobą ta jednostka (jakby były 4 cylinderki i 16V to już byłby konkret)... KOMPUTER sterujący pracą silnika cały czas wywala jakiś błąd w postaci "pomarańczowej" kontrolki z symbolem silnika...
3,0
~Adam
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Najpoważniejszą usterką jaka może przytrafić się użytkownikowi Fabii 1.2 zarówno 6V jak 12V jest usterka głowicy a mianowicie wypalanie się zaworów i luzy prowadnic zaworowych. Co ciekawe najszybciej pojawia się to w egzemplarzach które eksploatowane są łagodnie (nawet po kilkudziesięciu tys. km). Na początku produkcji w pierwszych egzemplarzach jedn z prowadnic łańcucha rozrządu była krótsza przez co był on bardziej narażony na...
1,0
~Wyrafinowaniec w jeździe
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 68KM 50kW
W tym samochodzie to się chyba jeszcze nie zepsuła zapalniczka-bo VW.Oczywiście poleciały łączniki stabilizatora i wspomaganie kierownicy.Tylnie amortyzatory jak i przednie.Wskaźnik temp.silnika wycieki oleju ze skrzyni i jak i z silnika. Zawieszanie się wskaźnika poziomu paliwa.Tarcze chamulcowe to wymieniono już na gwarancji jak i klocki.Linka od otwierania tylnich drzwi się urwała w 2 miesiącu od zakupu tego szrotu.Woda wlewa się do środa...
3,0
~Pancio Pinczera
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 68KM 50kW
Przez 7 lat 3 awarie które uniemożliwiły jazdę: 1) Padła listwa zasilająca (a co za tym idzie cała elektryka), a że miałem 500m do serwisu więc próbowałem dojechać bez wspomagania. I spaliłem jeszcze pompę wspomagania. Bolało. 2) poleciała uszczelka pod głowicą. Pomimo wymiany uciekał gdzies płyn chłodzący, nie wiadomo było gdzie, a zbiornik płynu się zafajdał (moim zdaniem olejem). Długo trwała walka z usterką, w końcu wszystko ucichło po...
2,0
~mirek
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 68KM 50kW
po 60tys wysiadła kostka roruchowa stacyjki nigdy do tej pory i nigdzie mysle o samochodzie nie zdarzyło mi się to wczesniej, na gwarancjiwymiana zespolonego wskaznka tablicy przyrządów,wymiana modułu komfort, wymiana pompy spryskiwacza,centralnej kratki nawiewu,naprawa uszkodzonych w dwóch miejscach nitek ogrzewnia tylnej szyby,wielokrotna jazda do serwisu,wymiana opornikow w alarmie gdyz centralny zamek nie chciał z nim współpracowac tj nie...
4,0
~ScupiDu
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Cóż - do tej kategorii zaliczę jednak coś co wedłuk mnie było po prostu śmieszne w nowym samochodzie - niecały rok po kupnie zaczęła rdzewieć tylna klapa - ogniska korozji pojawiły się wokół okna obok uszczelki. Usterka usunięta na gwarancji (oby nikomu się to nie przydażyło po zakończeniu gwarancji) ale bardzo naderwała moją wiarę w to że samochód jest dobrze zabezpieczony przed korozją. Mimo że nigdzie więcej nie zauważyłem rdzy a sam defekt...
3,0
~Wojtek
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Ciężko powiedzieć. Auto stare, niski jak na ten okres przebieg, do tej pory konieczność naprawy: - przeciek filtru paliwa (wężyk) - przeciekający zbiornik z płynem spryskiwaczy - uszkodzenie sterownika silnika wraz z cewkami na cylindrach i jego następstwa - uszkodzona wkładka zamka od strony kierowcy - jak inni zgłaszają - cieknąca woda z zewnątrz przez uszczelki tylnych drzwi - w zimie - szron na przedniej i bocznych szybach wewnątrz...
1,0
~Ex_skoda _friend
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Zimą zamarzały obie pary tylnych drzwi od wody stąd parowanie. Teraz latem przy upałach leje się przez te cholerne drzwi i wentylacja nie ma szans!!!! ciekawe czy pepiki nie mają latem opadów???? wentylacja nie wyrabia można jechać dopiero po 10 minutach albo po włączeniu klimy lub rozgrzaniu do absurdalnej temperatury aż strach pomyśleć co dalej. jest gorszy nawet od mercedesa 123 który w wieku 23 lat i zmurszałych uszczelkach nie przeciekał...
Skoda Fabia I Hatchback