Szukaj

Lista ocen Seat Leon I Hatchback (276) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 311 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Andrzej
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
Uklad jezdy sprawdza sie na kazdej najwierzchni. Duzo miekciejszy niz sie spodziewalem ale nie bez przesadzy. Oczekiwalem troche bardziej sportowych wrazen a okazalo sie ze ze jest dokladnie pomiedzy komfortem francuskiej limuzyny a sztywnoscia Civica Type R. Oczywiscie przy zakupie wersji Cupra zawieszenie bedzie twardsze a jesli ktos chce miec twardsze zawieszenie w zwyklym Leonie polecam podczas wymiany poprosic o amortyzatory od Cupry...
3,0
~przemo
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 150KM 110kW
kierowanie precyzyjne. na rownym asfalcie jest ok. niestety na diurach slabiutko. top sport jest troche twardszy i nizszy. bardzo podskakuje. nierownosci asfaltu gdzie octavia przechodzi 80kmh i nic nie czuc tutaj juz przy 55 sa niemiłe. dodatkowo fabryczne lekkie obnizenie i ospoilerowanie sprawia ze pokonanie polowy kraweznikow co innym autem staje sie niemozliwe. stalowa oslona pod slinikiem szoruje dosc czesto. juz wiecej nie kupie takiego...
2,0
~markez12
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
- nie najlepiej się sprawował gdyż nie wiedzieć czemu ale pomimo że nie było żadnych luzów jak to twierdziło aso to jadąc nawet powoli po jakiejś żwirówce lub asfalcie gdzie były ubytki to całe zawieszenie się telepało poza tym przy najeżdżaniu że skręconymi maksymalnie kołami na krawężnik następowało przesunięcie całej przedniej osi nie wiem czemu tak się działo skoro po puszczeniu kierownicy na prostej drodze jechał prosto
5,0
~leon-ts@tlen.pl
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
Też znakomity! Wg mnie idealny kompromis między miękkością i twardością. Oczywiście to nie jest miękkie zawieszenie - ale takiego właśnie szukałem! Natychmiastowa reakcja na każde moje polecenie. W efekcie nie lubię wysiadać z tego auta :) Byłem też zainteresowany wersją 4x4 jednak wg mnie haldex nie jest idealnym rozwiązaniem (wolałbym stały napęd) no i mniejszy bagażnik! Napęd na przednią oś w zupełności wystarcza
4,0
~Gabriel
Seat Leon I
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Samochód dosłownie sunie po drodze. Zakręty pokonuje bardzo lekko. Zawieszenie jest dość sztywne, auto nie kołysze się w zakrętach i można je szybko i sprawnie pokonywać. Wymaga to jednak wyczucia, bo czasem na kierownicy nie czuć różnicy czy auto jedzie prosto czy jest w zakręcie, poza tym że jest skręcona. Dla mnie jest to plus, bo zakręty ani trochę nie męczą mnie ani auta.
4,0
~Kuba0427
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
Leona prowadzi się pewnie. Sztywno trzyma się drogi. Kierownica jednak nie należy do tych leciutkich Ale według mnie daje pewność w prowadzeniu. Ma on jednak sztywne zawieszenie które średnio wybiera dziury i jest ono bardzo niskie przez co problemem są krawężniki i jazda po wybojach Można wtedy zaznaczyć wachaczem albo misą o podłoże. Trzeba trochę uważać.
4,0
~Kyniu113
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 130KM 96kW
Do perfekcji układu jezdnego z BMW jeszcze temu autu brakuje, lecz mimo tego nie mam powodów do narzekania.Posiadam wersję Sport.Zawieszenie jest w miarę sztywne lecz nie za bardzo.Dobrze się czuje auto na zakrętach.Wspomaganie działa bez zarzutów.Z resztą nie ma co tu wymagać.Leon to nie rajdówka a to co prezentuje zawieszenie w zupełności wystarcza na nasze polskie drogi.
5,0
~Damian
Seat Leon I
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Jak dla mnie zawieszenie i hamulce to największe zaleta LEONA. Zawieszenie uwielbia kręte drogi, naprawdę super jak na kompakta. Oczywiście coś za coś, bo jazda po dziurawych drogach nie jest ani trochę przyjemna. LEON jest raczej twardy. Hamulce są rewelacyjne, mało które auto tak hamuje! Ja byłem bardzo zaskoczony ich sprawnością.
5,0
~wkdk@wp.pl
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Idealny na autostradę a także na drogi w których nie ma zbyt wielu dziur... Cóż, jako że w Polsce tego mało, to samochód niezbyt się tu sprawdza. Natomiast na drogach które to umożliwiają, można spokojnie wchodzić w zakręty z prędkością 120km/h w ogóle tego nie czuć... (przy kubełkowych fotelach jest się praktycznie wklejonym w siedzenie)
Dziennik kosztów dla Seat Leon I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,6
l/100km
8,3
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~stany23@tlen.pl
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Na nasze drogi przecietne - wersja sport ma lekko obnizone zawieszenie wzgledem standardowej zawiechy i czasem na naszych drogach mocno stuka. Tylnia belka w modelach przed 2003 rokiem porodukcji ma problemy z wybijajacymi sie gumami - jedyne 500zl wymiana ;) . Na zachodnich autostrachach i drogach - zawieszenie na 5. Wiec srednia 3.
Seat Leon I Hatchback