Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza IV Cupra (7) - Układ jezdny

Pokaż filtry
3,0
~Szymon Kowalczyk
Seat Ibiza IV
Cupra 1.4 BT 180KM 132kW
Typowa wyścigówka. Cupra jest bardzo twarda, więc na równej drodze prowadzi się idealnie. Da się jeździć na co dzień, ale nie polecam osobom o słabych nerwach. Podwozie solidnie trzęsie, a na większych wybojach trochę hałasuje. Układ kierowniczy mógłby być słabiej wspomagany.
3,0
~Andrzej Dardziński
Seat Ibiza IV
Cupra 1.4 BT 180KM 132kW
Mogłoby być lepiej. Zawieszenie jest twarde - sprawdza się na równych drogach, ale na wybojach Ibiza staje się nerwowa. Układ kierowniczy jest precyzyjny, ale elektryczne wspomaganie skutecznie utrudnia wyczucie reakcji i limitu przyczepnosci.
5,0
~Tomasz
Seat Ibiza IV
Cupra 1.8 TSI 192KM 141kW
Doszedłem do wniosku, że w warunkach miejskich nie jestem w stanie wyprowadzić tego autka z równowagi. Układ jezdny jak również nieinwazyjna kontrola trakcji daje dużo pewności na drodze.
3,0
~piotr leszek
Seat Ibiza IV
Cupra 1.4 BT 180KM 132kW
No niestety. Robi się głośny od 120 km/h. Na autostradzie czuć, że jest średnio przyssany do drogi. Przy 140 km/h to już się robi niemiłe. Dla mnie auto do miasta. Małe, zwinne, szybkie.
3,0
~Jan Filikiewicz
Seat Ibiza IV
Cupra 1.4 BT 180KM 132kW
Tu niestety jest przeciętnie. Układ kierowniczy daje marne wyczucie tego, po czym aktualnie się poruszamy. W Cuprze spodziewałem się żylety reagującej na każdy najmniejszy skręt.
4,0
~Michał Rogacki
Seat Ibiza IV
Cupra 1.4 BT 180KM 132kW
Zawieszenie i układ hamulcowy - bez zastrzeżeń. Szkoda, że spora siła wspomagania utrudnia wyczucie, co dzieje się z kołami.
4,0
~Tomek Andrzejewski
Seat Ibiza IV
Cupra 1.4 BT 180KM 132kW
Bardzo twarde zawieszenie średnio sprawdza się na polskich drogach.
Seat Ibiza IV Cupra