Szukaj

Lista ocen Seat Ibiza III 1.4 16V 75KM 55kW 2001-2006 (54) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 104 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pangia
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Podczas pierwszej pozamiejskiej wycieczki na zakręcie wypadł z auta kawałek sprężyny prawego przedniego koła – cóż, okazało się, że Niemiec raczej nie interesował się tym, co jest na dole auta, bo z czasem wyszło, że spód tak mocno przykrył się rdzą, że spadek skuteczności hamulców nie był spowodowany zużyciem klocków hamulcowych, jak przypuszczałem, a zapieczeniem się cylinderków, przez co klocki zwyczajnie nie dociskały się z jednej strony...
3,0
~Dawid
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Auto mam ok 30miesięcy awarie: czujnik kąta skrętu, mechanizm wycieraczek przednich, cewka zapłonowa - łączny koszt części ok 300zł, naprawa samemu. Niezawodność oceniam przeciętnie, jednak kupiłem to auto jak już miało 180tyś a teraz dochodzę do 210tyś trudno stwierdzić jak dbała poprzednia właścicielka. Plus że nigdy jadąc w trasie czy to na Węgry czy do Augustowa auto mnie nie zawiodło.
4,0
~pafcio24 :)
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
w ramach gwarancji - nie podłączona regulacja źródła poporu powietrza, pobór następował tylko z wewnątrz pojazdu, co powodowało parowanie szyb, usterka usunięta na gwarancji, ale dopiero po 3 wizycie, przy okazji, gdy okazało się że rozłączyły się przewody od oświetlenia środkowej konsoli. dodać nalezy iż minusem jest parowanie reflektorów - w serwisie powiedzieli że tak musio być
3,0
~epus@O2.pl
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Miesiąc temu zaświeciła się kontrolka ABS .W serwisie stwierdzono uszkodzenie pompy.Zaproponowali mi wymiane calego modułu za bagatela 3000 zł bez kosztu wymiany.Znając model i nr dokonalem zakupu używanej pompy na Allegro za 250 zł którą wymienili mi w serwisie za prawie 300 zł,ale i tak w tym przypadku zaoszczędziłem prawie 3000 zł.
5,0
~Adam
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
OK. Linkę już poprawiono w Seacie - zamiki mają drobną korektę w konstrukcji a tłumik gnije jak każdy - w poprzednim Seacie zrobiłem 232 km i tylko po 170 go spawałem bo się w końcowym odcinku upalił i odeszły mu warstwy . Ale na pospawanym dojeździłem do końca eksploatacji. Wiec w nowym nie notuje sie na razie nic poważnego i ja też nic nie zanotowałem.
4,0
~tomas (tomas27@tlen.pl)
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
jedna z poważniejszych usterek to jak narazie była wymiana plastyków podtrzymujących szybę w mechanizmie opuszczania..Koszt mechanizmu 650,45zł...wymiana w ASO 1000zł..ja dorwałem takie plastyki i wymieniłem sam ..koszt 63,00zł i czas wolny-bezcenne..ale oszczędność była duża:)
4,0
~Niuniu72
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Nic kompletnie się nie psuje, serwisuję w ASO ale patrzę im na ręce. Jestem z branży samochodowej i "kitu" mi nie wcisną. Ale wiem że będę musiał wymienić łącznik elastyczny układu wydechowego, koszt ok 200zł. Funkcjionalnie ok ale podczas pracy troszkę "dzwoni"
5,0
~Plumek
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
odpukać tym bardziej... Moge jeszcze dodac, ze mama smigala Cordoba z poprzedniej generacji i przez 5 lat (od nowosci) w tym aucie nie popsulo sie NIC... teraz ma VW Bore, ktory w ciagu 2 lat byl w serwisie z 5 razy (elektronika...).
5,0
~Technogil
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Brak jakichkolwiek poważnych usterek. Nie stanąłem nigdy na drodze, ani nie miałem problemu z odpaleniem po dłuższym postoju. Jak mówi slang reklamowy "niemiecka technologia, hiszpański temperament" :)
3,0
~adamd
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Silnik bierze olej, cewki nie lubią wilgoci, brudzi się przepustnica, częste wymiany tulei metalowo-gumowych, rdzewieje układ wydechowy, padają łożyska kół, zacięty spryskiwacz tylniej szyby.
Seat Ibiza III