Szukaj

Lista ocen Seat Cordoba I (266) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 297 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Gizzah
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Zawieszenie w moim egzemplarzu po kupnie okazało się być zupełnie zdezelowane, także przez kilka dłuższych chwil odczucia z jazdy były bardzo negatywne. Jednak inwestując troche pieniążków w niemal kompletne zawieszenie okazało się, że Cordoba - podobnie zresztą jak każdy VW - piekielnie twardy, ale sztywny i całkiem cichy. Po przesiadce z francuza może nawet troche zbyt twardy, ale to już kwestia przyzwyczajenia. Prowadzi się dosyć pewnie a...
4,0
~serwer.poczty@gmail.com
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Jak na samochod tej klasy cordoba posiada w miare twarde zawieszenie. Dobre i pewne prowadzenie w zakretach w porownaniu do innych samochodow tego segmentu to cechy tego seata. Jesli nie \'naduzywamy\' zawieszenia bo dziurach jest ono trwale. Ewentualne koszty napraw nie sa duze. Na pochwale nie zasluguja hamulce. Sa one bardzo slabe. W polaczeniu z kiepskimi oponami daja fatalny efekt. Przy nierozgrzanych hamulcach lepiej nie...
5,0
~2.0 GTI - gpik@poczta.onet.pl
Seat Cordoba I
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
w autach z tym silnikiem zawieszenie jest obnizone seryjnie o 20mm i ma twardsza charakterystyke - dodajac do tego niskoprofilowe opony 195/50/15 otrzymujemy swietne trzymanie sie drogi i zachowanie w zakretach -=- fajnie widziec kogos w lusterku tylnym jak zwalnia przed zakretem albo ktos przede mna ucina zakret- a ja nie musze tego robic ;) -=- jesli ktos szuka komfortu to nie tutaj - to jest szybkie auto na dobre drogi
4,0
~michalbak6@interia.pl
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
w sumie jest ok. bardzo dobrą stroną tego auta jest to że prawie wszystkie elementy zawiechy są tanie ale przede wszystkim trwałe!! jeszcze od nowości mam w aucie części które powinny być według wskazań - wymienione, a one nadal pracują i to dobrze. auto trzyma się drogi jak przyklejone. jedyny minus to tylne amortyzatory - na naszych polskich drogach bardzo szybko odchodzą w niepamięć nawet po 40 tyś km.
5,0
~jasiuuu
Seat Cordoba I
Sedan 1.9 D 64KM 47kW
W tej klasie to naprawde dobre zestrojenie. Komfortowo a mnimo tego na zakretach nieczuc niemiłego przechyłu. Wspomagnie o bardzo dobrym parametrze wyczucia pojazdu i kierunku ruchu. Gdzie chcesz tam auto jedzie. Nic nie stuka i niue puka. Przy przejeździe przez nierówności i porowaty asfalt dochodzą jedynie odgłosy tarcia opony o nawieżchnie. Trwałe i stosunkowo tanie w utrzymaniu.
4,0
~Baloo
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Auto dobrze się prowadzi, ale tylko ze wspomaganiem. Jest zwrotne ale twarde, trzeba to lubić. Przy przejeżdzaniu przez "śpiących strażników" w bagażniku lubi coś podskoczyć (np. koło zapasowe). Amortyzatory solidne, po 70 000 przy kontroli wykazały bardzo małe zużycie, pomimo polskich dróg. Mankamentem może być uczucie "pływania" tyłu w zimie po śniegu. Przydatny byłby ABS w tym modelu.
4,0
~zezeon@poczta.onet.pl
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
Cordoba bardzo dobrze \"trzyma się\" nawierzchni. - Pokonywanie typowych zakrętów z maksymalną dozwoloną prędkością niczym nie grozi, a nawet jest dość komfortowe. Sztywne zawieszenie daje możliwość kontrolowania zachowania samochodu w każdych warunkach, aczkolwiek długa jazda po polskich \"torach przeszkód\" może być męcząca z uwagi na hałas i wibracje. ABS spisuje się na medal.
5,0
~Piotrek
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Nie mam nic do zarzucenia.Samochód prowadzi sie sztywno i pewnie. Pomimo ze nie miałem wspomagania samochodem zakrety pokonywało sie z przyjemnością.Zawieszenie jest mega odporne na nasze dziury-powiedziałbym ze wręcz pancerne.Wymieniłem jedynie amortyzatory przednie ktory były od nowości i łączniki stabilizatora.Patrzac na ceny czesci do innych aut do ceny wręcz groszowe.
3,0
~Jarek
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Po przesiadce z \"cytryny\" poczułem się jak na wozie drabiniastym. Raczej twardy na niewielkich nierównościach mogło by być lepiej. Przy 180tys pękła sprężyna (prawy przód) Ogólnie głośna praca przy kołysaniu (amortyzatory) no i w czasie hamowania troszkę słychać hałas, szczególnie tuż przed zatrzymaniem się (30km\\h do 0).
3,0
~kilimand123
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
Tutaj mam problem. Nie mogę znaleźć przyczyny ściągania auta na prawo.Dziwne jest to że ściąga mnie tylko na kołach letnich, jak założę zimówki to nic się nie dzieje:). Geometria zbieżność ustawione hamowanie ok. Koła letnie wyważone , opony letnie w dobrym stanie a mimo tego ściąga, może wada ukryta opon????
Seat Cordoba I