Szukaj

Lista ocen Seat Cordoba I (219) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 344 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~WIŚNIOWA STRZAŁA
Seat Cordoba I
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Szczerze mówiąc 60tys. zrobiłem i jest ok. Nie biorę pod uwagę części eksploatacyjnych - rozrząd, klocki, tarcze, oleje. W zimie się do rowu zsunąłem i mi się ręczny zerwał. Urwał mi się kabel od rozrusznkia, pół dnia walczyłem żeby się do niego dostać. Zatarło się sprzęgiełko alternatora i trzeba nowe bo będzie co jakiś czas rolkę napinacza zrywać kosz 100zł + wymiana cięgno od skrzyni biegów mi się urwało nowe 100zł Wymieniłem też...
2,0
~mariusz
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
ogolnie nie znam osoby ktora by tak narzekala na to auto jak ja niestety poprzedni wlasciciel to dupek i pewnei go nie szanowal w przeciagu 6 mies. wymienilem sprzeglo uszczelke pod glowica pompe paliwa do wymiany zostaje jeszcze prawdopodobnie sonda lambda lub silniczek krokowy nie dziala wskaznik poziomu paliwa do wymiany kable pada powoli elektronika gdy kupilem go mial przejechane 123000 to bylo jakies 6mies temu rocznik 98 i na warsztacie...
4,0
~michalbak6@interia.pl
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
elektronika silniczka potrafi czasem niemile zaskoczyć - głównie chodzi mi tutaj o przepustnicę która sprawia że auto ma falujące obroty i gaśnie. pomaga tylko regulacja - w skrajnych przypadkach wymiana przepustnicy. nie polecam także używać bardzo tanich plastików lub też tanich podróbek innych części - silnik ich nie toleruje.efekt - wyrzucone pieniądze(sam 3 razy wymieniałem obudowe termostatu aż wkońcu wkur... się i kupiłem oryginał - mam...
2,0
~dmot
Seat Cordoba I
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
Tu niestety samochód się nie popisał, do ok 140 tys km było bardzo dobrze potem zaczęło się: cewka, kopułka wraz z rozdzielaczem i palcem, czujnik Halla, uszczelniacz zaworu co wiązał się z regeneracją i planowaniem głowicy, wymianą uszczelek, notorycznie \"rozłażący: się katalizator, alternator, termostat i jego plastikowa obudowa która przeciekała, skrzynia biegów. itp. Pomijam wymiany eksploatacyjne takie jak olej i komplet filtrów co 10...
5,0
~matt
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Tak ogólnie to niezawodne auto. Jak trafi się egzemplarz z zadbaną skrzynią biegów i instalacją gazową to można się poważnie zastanawiać. Korozja też nie oszczędza tych aut. Więc jak widzimy ładne auto na pewno już były robione nadkola. Wniosek? Trzeba sprawdzić podłogę mogą być dziury przy gumowych korkach. Jak nie widać to nacisnąć sprawdzić czy nam nie odpadnie kilkunastocentymetrowy kawałek podłogi.
5,0
~elmo
Seat Cordoba I
Coupe 1.6 i 101KM 74kW
Auto kupiłem z przebiegiem 189 tys km. Teraz ma przejechane 274 tys km. Przez ten czas wymieniłem sprzęgło (przy 200tys km), łożyska kół przednich i tylnych (220 tys km), rozrząd(240 tys km) poza tym dwa razy klocki i raz tarcze hamulcowe. Tak , że to typowe części eksploatacyjne. Bardzo polecam bo to dobre auto. Pomimo dużego już przebiegu nie stałem jeszcze na drodze. i mam nadzieję że nie będę stał :)
3,0
~Baloo
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Pewnie to efekt wcześniejszej stłuczki, ale musiałem wymienić pompę wody i chłodnicę po ok. 50 000. Częsci nie są drogie np. chłodnica duńska to ok. 300 PLN). Poza tym wymieniłem sprzęgło (komplet Sachs 530 PLN). Ale największe jajo mam ze skrzynią biegów (jak już pisałem wcześniej). Podobno skrzynie w Seatach nie są najlepsze, bo produkowane są w Hiszpanii a nie w Niemczech - inna stal...
1,0
~fred__durst@wp.pl
Seat Cordoba I
Sedan 1.4 i 16V 101KM 74kW
Po ok 7 tys. nawalil tlumik. Od prawie samego poczatku, po przekroczeniu 120 km/h kierownica zaczyna bardzo drzec !!! W ASO naturalnie nie znalezli zadnej usterki, w innych stacjach tez nie, ale to nie jest bezpieczne i cos z tym musi byc. Zaliczam to do powaznych usterek. Poza tym ciagle znosci na lewo (przy puszczeniu kierownicy). Sytuacja jak wczesniej. Nigdzie nie wykryto usterki !!!
3,0
~MegaW
Seat Cordoba I
Sedan 1.8 i 16V 129KM 95kW
Niestety musiałem wymieniać sprzęgło ale nie wiem ile wcześniej na nim przejechała pokruszony palec zniszczył czujnik halla (lepiej sprawdzać w jakim stanie jest palec bo nowy kosztuje 10zł a jak skruszeje to samochód unieruchomiony i koszty naprawy wyższe zdarzają się problemy z elektroniką niestety wiek robi swoje. Na plus napewno zabezpieczenia antykorozyjne
4,0
~Łukasz
Seat Cordoba I
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Żadnych poważnych usterek! a zapomniał bym dodać ze jest jedna poważna wada - blachy!!! kupiłem go był czyściutki co prawda miał tam jakies poprawki lakiernicze ale po 2 latach jak ruda zaczeła wychodzić to po roku więcej dziur niż blachy było! zrobiłem całą lakierke za 2500 tyś i po 2 latach znów sie zaczeło ruda ruda i jeszcze raz ruda! blachy beznadziejne!!!
Seat Cordoba I