Szukaj

Lista ocen Saab 9-7X (5) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~*.*
Saab 9-7X
SUV 4.2 285KM 210kW
Trochę dziwne mocowanie pasów bezpieczeństwa na przednich fotelach - wymaga przyzwyczajenia. Stacyjka na środkowym tunelu..., no cóż, SAAB. Brak regulacji pochylenia zagłówków, kompensują go super wygodne i ergonomiczne fotele. Brak podłokietnika w tylnej kanapie i środkowego zagłówka (jest za to trzeci pas bezpieczeństwa) - widać amerykańscy Szwedzi nie jeżdżą w 5ć osób...
3,0
~el.jot
Saab 9-7X
SUV 5.3 300KM 221kW
Po pierwsze duży wóz co z definicji podnosi koszty serwisowania, po drugie amerykaniec a więc w Polsce musi być drogo bo amerykański, po trzecie niszowa marka i model. Ale mimo to tragedii nie ma, na pewno tańszy w utrzymaniu od Cayenów, Tuaregów, Q7ek itp - a przyjemność posiadania bezcenna. Silnik na gazie więc znośnie.
2,0
~zamojski@wp.pl
Saab 9-7X
SUV 4.2 285KM 210kW
Tu przychodzi płacić za dynamikę i komfort... W trasie przy oszczędnej jeździe spala ok 12 litrów, przy prędkości \"autostradowej\" już 14,5 a w mieście w warszawskich korkach potrafi \"skotłować\" nawet 20! trzeba go \"zagazować\", bo drenaż kieszeni jest potworny... :(
2,0
~monika
Saab 9-7X
SUV 5.3 300KM 221kW
pali nieprzyzwoicie dużo ale przecież to duże auto. Serwisuję póki co u zwykłego autoryzowanego dealera Saaba ale wiem, że z Saabami które stoją tam w salonie auto ma niewiele wspólnego - niech się coś zepsuje, to dopiero będzie problem..
4,0
~Cyberchild
Saab 9-7X
SUV 5.3 300KM 221kW
Za tydzień montuje gaz, koszt paliwa spadnie o połowę. Ceny części eksploatacyjnych mniejsze niż do innych Saabów, dostępne zazwyczaj od ręki. Ceny części karoseryjnych zaporowe a dostępność prawie żadna - byle nie uszkodzić :)
Saab 9-7X